Skocz do zawartości

Zielona Karta A Lot Inną Linia Lotniczą Niż Pll Lot


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

no chodzilo mi o system rozrywki. Jak lecialem lufthansa z i do US to niby byl ten sam model samolotu a w drodze to US byl nowszy system rozrywki(miedzy innymi byla kamerka pod samolotem i mozna bylo ogladac, wirtualizacja widoku pilota itp)

Moglbys powiedziec w jakim dniu tygodnia leciales? Ewentualnie numer lotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale z jakiegos powodu pomyslalem, ze to lot do/z Atlanty i moglbym go wyprobowac, ale to Seattle, wiec marne szanse:)

Ale przeciez egzemplarze (tail number) sie na tych samych trasach regularnie zmieniaja. Zwykle siatka jest tak ulozona ze jeden samolot nie lata w ta i spowrotem poza bardzo szczegolnymi przypadkami.

Mozesz sprobowac wycelowac w konkretny egzemplarz (bo glimi pisal ze ten sam typ, inny wyposazenie srodka) ale bedzie to nielatwe...

Ogolnie to polecam DL - cala flota long haul ma ten sam system (poza 767-400), ekrany dotykowy, masa filmow, USB w kazdym ekranie i gniazdko pod siedzeniem - moim zdaniem najlepszy przewoznik w US.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie ekonomiczna mi sie chyba najprzyjemniej lecialo Swiss miedzy USA a Europa. Biznes i pierwsza mialem okazje leciec wylacznie LH, ale nawet na ekonomiczna LH narzekac nie moglem. Polecam zarowno LH jak i Swiss. Jedyne czego radze unikac to ekonomicznej LH B748, bo tam maja jedynie overhead monitor (przynajmniej tak bylo 4 lata temu, moze zdazyli do tej pory zrobic retrofitting).

Przy takich dylematach SeatGuru jest najlepszym zrodlem informacji wszelakich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Jedyne czego radze unikac to ekonomicznej LH B748, bo tam maja jedynie overhead monitor (przynajmniej tak bylo 4 lata temu, moze zdazyli do tej pory zrobic retrofitting).

Przy takich dylematach SeatGuru jest najlepszym zrodlem informacji wszelakich!

Lufthansa wprowadziła swojego pierwszego 747-8 (748) na siatkę w czerwcu 2012. Reklamowali go jako flagowy samolot linii. Rzecz jasna, w klasie eco miał zamontowane PTV w oparciach foteli od samego początku ;) Najwyraźniej leciałeś w 744...​

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeciez egzemplarze (tail number) sie na tych samych trasach regularnie zmieniaja. Zwykle siatka jest tak ulozona ze jeden samolot nie lata w ta i spowrotem poza bardzo szczegolnymi przypadkami.

Mozesz sprobowac wycelowac w konkretny egzemplarz (bo glimi pisal ze ten sam typ, inny wyposazenie srodka) ale bedzie to nielatwe...

Ogolnie to polecam DL - cala flota long haul ma ten sam system (poza 767-400), ekrany dotykowy, masa filmow, USB w kazdym ekranie i gniazdko pod siedzeniem - moim zdaniem najlepszy przewoznik w US.

Od 2013 wybieram lot LH444 oraz LH445 i do tej pory zawsze byl obslugiwany przez A340-300 - calkiem przyjemnie sie lata jak na ekonomiczna. Rok temu lecac na swieta zostalismy za darmo przeniesieni do klasy biznesowej i szczeki nam opadly. Pewnie taki standard jest wszedzie, ale ze lecielismy pierwszy raz to bylismy wniebowzieci...

W tym roku wybralismy Delte bo wracalismy z Londynu. Mielismy mieszane uczucia - z minusow to np jedzenie oraz obsluga, plusem byl system rozrywki.

Na loty w USA Delta jest super, ale lecac do Europy chyba jednak bedziemy wybierac Lufthanse (lub sprobujemy innych europejskich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lufthansa wprowadziła swojego pierwszego 747-8 (748) na siatkę w czerwcu 2012. Reklamowali go jako flagowy samolot linii. Rzecz jasna, w klasie eco miał zamontowane PTV w oparciach foteli od samego początku ;) Najwyraźniej leciałeś w 744...

Tak, moj blad, oczywiscie chodzi o B744! Dziekuje za korekte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...