Skocz do zawartości

Nielegalny Pobyt A Policja


Skubany

Rekomendowane odpowiedzi

Jak cie zatrzymaja, to poprosza o prawo jazdy, rejestracje samochodu i ubezpieczenie. To im pokazujesz. Jesli nie masz stanowego prawka to im pokazujesz polskie. A reszta zalezy od nich. Pewnie Cie zapytaja co robisz w USA, jak dlugo jestes. Tylko im nie machaj nieczym z IRS, bo dopierp sobie narobisz, jak zaczna Cie pytac, ze skoro pracujesz i sie rozliczasz to dlaczego nie masz stanowego prawka.

Pamietam, ze kiedys mnie zatrzymal stanowy i pokazalam mu miedzynarodowe prawko, to pytal mi sie jak dlugo jestem w stanach, na jakiej podstawie i jak dlugo zamierzam zostac. Pamietam,moj obecny maz powiedzial mu, ze jestem studentem z Polski i przyjechalam na wakacje. Kiwna glowa i dal mi pouczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede ukrywał, jestem w stanach od 8 miesięcy, od dwóch nielegalnie. Codziennie dojeżdżam do pracy autem, które ubezpieczone jest na mnie. POwiedzcie mi co z policją, w razie gdyby mnie zatrzymali, czy to za jakieś przewinienie czy do jakiejś kontroli itd.

POkazujesz to co masz :D

I natychmiast wracaj do Polski zeby nie robic problemu tym co staraja sie o wize turystyczna. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede ukrywał, jestem w stanach od 8 miesięcy, od dwóch nielegalnie. Codziennie dojeżdżam do pracy autem, które ubezpieczone jest na mnie. POwiedzcie mi co z policją, w razie gdyby mnie zatrzymali, czy to za jakieś przewinienie czy do jakiejś kontroli

A w jaki stanie jestes?Jak mieszkalem kaliforni to czesto emigration robilo blokady na drodze i wylapywali nielegalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ubezpieczalni mam tą karte, a co do rejestracji samochodu to o co chodzi dokładnie ? o tą kartkę z Jessie White którą dostałem z tablicami i sticker'em ? "Registration indentyfication card" ??