Jump to content

Zbyt ciezki bagaz


Recommended Posts

Hej!

Lece za lekko ponad miesiac do LAX liniami KLM z Wiednia z przesiadka w AMS, moge maksymalnie zabrac ze soba 12 KG (walizka + przedmiot osobisty)
Kabinowke biore o rozmiarach prawidlowych, to samo plecak (wszystko w normie) ale co jesli powiedzmy o kilogram/dwa sie "pomyle"?

Czy na lotnisku w jakis sposob te kabinowki waza? Czy tylko wymiary sprawdzaja? 
Jak lecialem LOTem do LAX to na Okęciu jedynie co mi wazyli to rejestrowany, z plecakiem sobie szedlem jak po szkolnym korytarzu ;)

 


Nie chce zabierac 20KG, ale sama kabinowka wazy 2,5 wiec na moje zapasy zostaje juz niewiele :D

 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, bloczek2 napisał:

Hej!

Lece za lekko ponad miesiac do LAX liniami KLM z Wiednia z przesiadka w AMS, moge maksymalnie zabrac ze soba 12 KG (walizka + przedmiot osobisty)
Kabinowke biore o rozmiarach prawidlowych, to samo plecak (wszystko w normie) ale co jesli powiedzmy o kilogram/dwa sie "pomyle"?

Czy na lotnisku w jakis sposob te kabinowki waza? Czy tylko wymiary sprawdzaja? 
Jak lecialem LOTem do LAX to na Okęciu jedynie co mi wazyli to rejestrowany, z plecakiem sobie szedlem jak po szkolnym korytarzu ;)

 


Nie chce zabierac 20KG, ale sama kabinowka wazy 2,5 wiec na moje zapasy zostaje juz niewiele :D

 

Zdarza sie - KLMowi to chyba rzadko, ale LOT mi kiedys na ORD zwazyl podreczny.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, bloczek2 napisał:

A co jesli okaze sie, ze o 1-2KG jest za duzo? Doplata?

Przepakowac albo nadac - i wtedy doplata jezeli kolejny nadany jest juz dla Ciebie platny.  Kobiecie obok na tymze samym ORD kazali nadac i skasowali ja zdaje sie $150.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, bloczek2 napisał:

Okej, to nie ma sensu ryzykowac, dzieki za pomoc. 

Nie wiem - ja osobiscie bym ryzykowal - KLMowi zdarza to sie bardzo rzadko a jezeli nie jestes duzo ponad limitem to mozna kombinowac z upychaniem po kieszeniach na przyklad jak juz sie zdarzy. LOT na lotach PL-US zdaje sie (polecialem tylko raz, unikam jak moge) wazy regularnie.

Link to comment
Share on other sites

W sumie jedziemy we czworke, no to zrobie tak - jesli komus zostanie troche zapasu w kilogramach, to ja najwyzej zaryzykuje i przewaze swoj, w razie czego przepakujemy na lotnisku i z glowy :D 

Btw - swoja droga to bez sensu, tak sie o ten kilogram potrafia wyklocac, bo za duzo, ale jak spakuje do kieszeni kilogram kamieni, ktory chcialem przewiezc to juz jest dobrze, mimo ze ten kilogram dalej leci tym samolotem :D 

Link to comment
Share on other sites

Carry-on rzadko waza. Kiedys mi zwazyli wiec powiedzialem ze mam w srodku 2 ksiazki, ktore moge wziac pod pache, machneli reka.

Natomiast ostatnio w PDX mialem dwie walizki i ta platna ($100) wazyla 24 kg, uparla sie baba I musialem nadwyzke przelozyc do podrecznego. Poniewaz nie bardzo chcialo mnie sie z tym grzebac chcialem zaplacic za ten kilogram extra - $240 mial kosztowac ten kilogram nadwyzki.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio mi KLM ważył podręczny bagaż na check-in'ie. Miałem 2 kg więcej i machnęli ręką. Ja nie mam statusu w KLMie i leciałem w eco to byłem odprawiany w najbardziej typowy z możliwych sposobów. United nigdy mi nie ważył bagażu (ale tam mam status). Rodzina jak leciała do Polski to w LAX zarówno LOT (byli bardzo rygorystyczni pamiętam - musieliśmy przepakować), Austrian jak i Lufthansa (oni byli dość liberalni) ważyli podręczny bagaż. Aczkolwiek plecaków, torebek nie ważyli - jedynie walizki kabinowe.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, bloczek2 napisał:

W sumie jedziemy we czworke, no to zrobie tak - jesli komus zostanie troche zapasu w kilogramach, to ja najwyzej zaryzykuje i przewaze swoj, w razie czego przepakujemy na lotnisku i z glowy :D 

Btw - swoja droga to bez sensu, tak sie o ten kilogram potrafia wyklocac, bo za duzo, ale jak spakuje do kieszeni kilogram kamieni, ktory chcialem przewiezc to juz jest dobrze, mimo ze ten kilogram dalej leci tym samolotem :D 

Na checkin muszą pilnować wagi bo zestawienie jest drukowane i służy pilotom do obliczeń wyważenia ssmolotu. Pasażera przyjmuje się średnia wagę. Kiedyś lecialem dość pustym A330 i rozsadzili wszystkich pojedynczo pod oknami pomimo innej rezerwacji miejsc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...