Skocz do zawartości

Wynajeme mieszkania na 3 miesiące


alicja_ben

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry! 

Jestem studentką i przylatuje na wymianę na Uniwersytet Chicago (wrzesień - grudzień 2019). Niestety nie mogę zaaplikować żeby mieszkać w akademiku i szukam ludzi, którzy wynajmują mieszkania w tej okolicy (Hyde Park) lub stron na których można czegoś poszukać. Może ktoś też coś wie więcej na temat tej dzielnicy, z tego co widzę to jest ona położona dosyć daleko od centrum, czy jest tam bezpiecznie, czy dużo się tam dzieje?

Z góry przepraszam jeśli jest już tysiąc innych takich postów na stronie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii mieszkania to nie pomogę, ale Hyde Park to super dzielnica, bierzemy ją pod uwagę gdy już się wyprowadzimy z Oak Park jak syn pójdzie na studia. Nie jest to duża dzielnica ale ma mniej lub bardziej bezpieczne okolice. Ogólnie biorąc jest dość bezpiecznie, zwłaszcza w okolicach samego uniwersytetu, ale nie na tyle żeby spacerować solo nocą jak się nie zna okolicy zbyt dobrze. Jedyny mankament Hyde Park to że jest otoczone b. nieciekawymi dzielnicami (nieciekawe = mało bezpieczne). Ale komunikacja miejska jest super (do centrum Chicago masz do wyboru Green Line, Red Line, Metra, i autobusy) i jest cała masa miejsc gdzie można pobalować po studencku ;)  Jest to znakomity uniwersytet, gratuluję przygody! UofC jest w pierwszej piątce najlepszych szkół w USA, poznasz wiele ciekawych ludzi :)

Moja rada: postaraj się zaprzyjaźnić z miejscowymi, będą zorientowani w kwestii bezpieczeństwa bez popadania w paranoję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, katlia napisał:

Niestety dzielnice przy University of Chicago nie sa specjalnie bezpieczne, wiec trzeba uwazac.

 

Ja bym w ogóle nie szukała mieszkania blisko UofC, chyba że w samym Hyde Park. Google wypluł to: https://www.apartmenthomeliving.com/chicago-il/hyde-park/apartments-for-rent/short_term_lease

Odnośnik do komentarza