Skocz do zawartości

Praca NY


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z góry przepraszam jeśli temat już był ale z powodu tak różnych opinii dostępnych chciałbym uzyskać widzę na tematu wyjazdu bardziej pod swoim kontem.

Jestem z zawodu mechanikiem samochodowym, nie mam póki co wizy ani zielonej karty. Mam możliwość wyjazdu z zamieszkaniem w NY.

Jest sens wyjechać na wizie turystycznej i szukać tam legalnej pracy czy lepiej zrobić to przez internet czy może warto zapisać się do jakieś szkoły czy na kurs żeby legalnie podjąć prace ?

Z góry dziękuję po podpowiedzi. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjedziesz na wizie turystycznej to możliwości legalnego podjęcia pracy są zerowe. 

Przyjechać na wizie turystycznej. Poszukać pracodawcy co zasponsoruje wizę pracowniczą i wyjechać do Polski i poczekać aż ta wiza zostanie przydzielona (a to podlega loterii). Ten proces może być długotrwały. 

Legalna praca na wizie studenckiej jest ograniczona i przeważnie nie pokrywa kosztów szkoły. 

Nie słyszałem o wielu historiach mechaników samochodowych co pracodawca amerykański sciągał zza granicy na legalną wizę pracownicza ale może nie obracam się w branży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Damsob5920 said:

Zmienia coś jeśli dziewczyna wyjeżdża na wizie H1B, można w jakiś sposób podpiąć się do niej z wizą ? 

Zmieni tylko jak dziewczyna zostanie żoną a pracodawca zacznie wyrabiać jej zieloną kartę to w momencie jak zaaprobują jej petycję I140 to będziesz się mógł starać o EAD. Wtedy po około pół roku - 9 miesiącach dostaniesz pozwolenie na pracę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, mcpear napisał:

Zmieni tylko jak dziewczyna zostanie żoną a pracodawca zacznie wyrabiać jej zieloną kartę to w momencie jak zaaprobują jej petycję I140 to będziesz się mógł starać o EAD. Wtedy po około pół roku - 9 miesiącach dostaniesz pozwolenie na pracę