Skocz do zawartości

Studia LLM w USA a perspektywy zamieszkania i zatrudnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Obecnie jestem studentem wydziału prawa w Polsce (szanowana uczelnia). Czuje, że chciałbym w przyszłości zamieszkać w Stanach i tam wykonywać zawód. Z mojego researchu wynika, że muszę do tego odbyć 1 albo 1,5 roczne studia uzupełniające zwane LLM, a potem można przystąpić do Bar Exam. Mam tylko wątpliwości o poziom trudności, który dla osoby zza granicy może być niełatwym wyzwaniem. Dlatego chciałem spytać, czy ktoś z Państwa zna ludzi, którzy przyjechali z Polski wykonywać zawód prawniczy w USA. Jakie są ogólne widoki na takie plany. Każde przydatne informacje są bardzo mile widziane :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle zrozumiales. LLM to jest DODATKOWY stopien,w specjalistycznych dziedzinach prawa, dla tych ktorzy juz maja studia amerykanskie i juz zdali bar egzam. 
https://www.lawyeredu.org/difference-between-LLM-JD-degree.html.

Jezeli chcesz byc prawnikiem w USA to po zakonczeniem studiow w Polsce, bedziesz musial skonczyc w USA 2-teni kurs i zdac bar exam. Obe beda trudne. I to jest tez droga propozycja - sam kurs na dwa lata moze kosztowac powyzej stu tysiecy dolarow. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach