Skocz do zawartości

Szansa na pracę


toybro

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, na wstępie się przywitam gdyż to mój pierwszy post. Chciałbym się zorientować jakie mam szanse na pracę w USA razem z moją narzeczoną, a niedługo żoną. Z zawodu jestem informatykiem po szkole średniej z egzaminami i certyfikatami, pracowałem przez pewien czas w ochronie gdzie zdobyłem uprawnienia na broń krótką obiektową oraz paralizator i środki przymusu bezpośredniego, aktualnie pracuje w straży granicznej i mam aktualne badania lekarskie oraz psychologiczne. Moja narzeczona ma ukończone technikum informatyczne i w tym roku kończy inżynierke na kierunku logistyka i spedycja morska. Oboje posiadamy egzaminy z poziomem angielskiego certyfikowanym C1 do pracy w zawodach naszych. Teraz pytanie do Państwa czy mamy możliwość pracy w stanach ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minutes ago, toybro said:

Witajcie, na wstępie się przywitam gdyż to mój pierwszy post. Chciałbym się zorientować jakie mam szanse na pracę w USA razem z moją narzeczoną, a niedługo żoną. Z zawodu jestem informatykiem po szkole średniej z egzaminami i certyfikatami, pracowałem przez pewien czas w ochronie gdzie zdobyłem uprawnienia na broń krótką obiektową oraz paralizator i środki przymusu bezpośredniego, aktualnie pracuje w straży granicznej i mam aktualne badania lekarskie oraz psychologiczne. Moja narzeczona ma ukończone technikum informatyczne i w tym roku kończy inżynierke na kierunku logistyka i spedycja morska. Oboje posiadamy egzaminy z poziomem angielskiego certyfikowanym C1 do pracy w zawodach naszych. Teraz pytanie do Państwa czy mamy możliwość pracy w stanach ?