Skocz do zawartości

Praca na budowie


teclaf

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam 18 lat. Szkole rzuciłem a z racji, że sytuacja jest, jaka jest w europie, planuje wyjazd do stanów do pracy. Mam doświadczenie w pracy na budowie. Od 3 lat pracuje na posadzkach przemysłowych i zwykłych betonowych. Podjął bym się tam pracy na budowie bądź też każdej innej. Nie znam się wcale na sprawach urzędowych jeśli chodzi o taki wyjazd za ocean. Jaka jest szansa, że w ogóle uda mi się tam wyjechać. 
(Jest szansa na zaproszenie do pracy bo mam tam znajomych którzy mi to załatwią w razie potrzeby.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, teclaf said:

Cześć, mam 18 lat. Szkole rzuciłem a z racji, że sytuacja jest, jaka jest w europie,

To moze z racji sytuacji zaciagniesz sie do wojska? Bardzo glupie tlumaczenie, ze rzucilo sie prace z powodu tej sytuacji...

4 minutes ago, teclaf said:

Mam doświadczenie w pracy na budowie. Od 3 lat pracuje na posadzkach przemysłowych i zwykłych betonowych. Podjął bym się tam pracy na budowie bądź też każdej innej. Nie znam się wcale na sprawach urzędowych jeśli chodzi o taki wyjazd za ocean. Jaka jest szansa, że w ogóle uda mi się tam wyjechać. 

0%

4 minutes ago, teclaf said:


(Jest szansa na zaproszenie do pracy bo mam tam znajomych którzy mi to załatwią w razie potrzeby.)

Nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Roelka v.2 napisał:

To moze z racji sytuacji zaciagniesz sie do wojska? Bardzo glupie tlumaczenie, ze rzucilo sie prace z powodu tej sytuacji...

0%

Nie ma znaczenia.

Rzuciłem szkole 3 lata temu z powodu takiego, że z ojcem prowadzę firmę :d a szkoła wydawała mi się w owym momencie nie potrzebna do wykonywanej przeze mnie pracy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, teclaf napisał:

Nie znam się wcale na sprawach urzędowych jeśli chodzi o taki wyjazd za ocean.