Skocz do zawartości

Wyjazd emigracyjny do stanów(Praca)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

chciałbym się was o coś zapytać, co jakiś czas pojawiają się tutaj wątki o pracy dla inżynierów w USA, więc pomyślałem, że zapytać nie zaszkodzi

sprawa wygląda tak,

Z wykształcenia jestem Inżynierem mechanikiem po AGH(WIMIR), posiadam 5letnie doświadczenie w zawodzie, a co do umiejętności, startowałem od kreślarza(obecnie m.in projektant maszyn), także programy tj. Autocad, Inventor czy inne podobne mam opanowane, projektuje maszyny/urządzenia oraz je składam, ogarniam elektrykę, pneumatykę, ogólnie sterowanie maszyn(potrafię projektować w LOGO ale nie mam dużego doświadczenia), dodatkowo zdarza mi się również obsługiwać maszyny CNC(Frezarka, Laser), obecnie jestem coś na wzór Project Managera, prowadzę różne projekty ale nie siedzę z założonymi rękami a mam czynny udział w ich budowie. Ogólnie byłem kreślarzem, a przez moje "wyrywanie" się do wszelkich robót pozwoliło mi się nauczyć nowych rzeczy i dalej jestem nastawiony na dalszą naukę.

Natomiast teraz chciałem was zapytać, czy polskie wykształcenie i doświadczenie cokolwiek znaczy dla Amerykańskich firm ? Czy raczej trzeba się nastawić na karierę od zera ? I czy może z doświadczenia wiecie czy ktoś o takich umiejętnościach ma z czym startować w USA czy raczej jestem przeciętniakiem.

Co do wizy to planowałem starać o się o zieloną kartę ale bardziej mi się widzi znaleźć prace w USA jeszcze będąc w Polsce więc wiza imigracyjna pracownicza jest moim docelowym targetem, tylko tez pytanie czy firmy z USA sobie w ogóle zawracają głowę rekrutacją z poza kraju.

 

ps. to oczywiście luźne pytania, inne powstaną jeśli nawiąże się konwersacja, chciałem jedynie zasięgnąć rady bardziej doświadczonych osób.

z góry dziękuję za zainteresowanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach