Skocz do zawartości

Kupno w PL i przywiezienie tego do US


Dominika86

Rekomendowane odpowiedzi

4 minutes ago, Dominika86 said:

Powiedzcie czy dokument wystawiony w sklepie przy kupnie rzeczy, że jest bez podatku polskiego TRZEBA pokazać na granicy? czy lepiej kupić VAT-em coś? 
Jak to jest ? Robię zakupy tak 1x wiec będę wdzięczna za SZCZERE podpowiedzi 

Nie kapuje o co pytasz - nie ma zadnego znaczenia jak i co kupisz w PL. Ewentualne clo nie ma nic wspolnego z podatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca. Tutaj gdzie mieszkam podatek jaki bym od tej rzeczy zapłaciła to 8%, a procent w PL jest 19% i w PL wystawiają w sklepie na osobę kupującą dokument i z nim się idzie do urzędu już po powrocie i się płaci 8%. 
 A cło to też nie wiem jak to wygląda, bo jestem nowa w US i dopieto się douczam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dominika86 napisał:

Tutaj gdzie mieszkam podatek jaki bym od tej rzeczy zapłaciła to 8%

To nie jest podatek VAT, mozna go nazwac obrotowym. Podatki tu i tam nie maja zadnego zwiazku. O tych zakupach w Polsce tez chyba masz mgliste pojecie. Co w ogole chcesz kupic? Moze to jakas pierdola, ktora nie warto zawracac glowy calemu aparatowi skarbowemu tu i tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Dominika86 said:

nie do końca. Tutaj gdzie mieszkam podatek jaki bym od tej rzeczy zapłaciła to 8%, a procent w PL jest 19% i w PL wystawiają w sklepie na osobę kupującą dokument i z nim się idzie do urzędu już po powrocie i się płaci 8%. 
 A cło to też nie wiem jak to wygląda, bo jestem nowa w US i dopieto się douczam :) 

Bedzie prawdopodobnie jedyna osoba w US ktora tak robi (maksymalnie jedna z 5-ciu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach