Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem Błażej mam 24 lata i moim marzeniem od dziecka jest zamieszkanie i pracowanie w USA. 
Nie chcę aby ktoś pomyślał że szukam tu sponsora albo niańki czy coś w tym stylu.

Chodzi mi o to że nie chcę mieszkać w Polsce dłużej przez sytuację rodzinna, ekonomiczna i pieniężna (Jestem kierowca kat.C a kategoria C+E do zrobienia-tylko egzamin, jakieś tam pieniądze mam ale w domu nigdy się nie przelewało)
Siostra wyleciała do Anglii żyje tam a ja z mamą w Polsce jakoś tam żyjemy.
Bardzo bym chciał pracować ciężko lub lekko aby tylko zamieszkać w USA i powoli wychodzić na swoje wiadomo. 
Czytałem że jest dużo formalności, problemów i ogólnie nie jest to proste.


Piszę, ponieważ potrzebuje 1 lub więcej osób, które takiej młodej osobie jak ja zechcą pomóc wyrwać się z życiowego bagna.
Potrzebuje aby ktoś po kolei na chłopski rozum wytłumaczył albo napisał mi co potrzebuje gdzie u kogo po co na kiedy i po ile :D 
Wiem że wygląda to jak prośba o zrobienia wszystkiego za mnie ale absolutnie nie, ja po prostu potrzebuje jak krowie na rowie wypunktowania co ja muszę po kolei zrobić bo nie ukrywam że jestem ''Facetem'' który załapie jak 3 razy mu się powtórzy.

Bardzo ale to bardzo bym prosił o jakieś rady lub kontakt bo nawet nie wiem jak się zabrać jakie trzeba mieć pieniądze jakie mam w ogóle szanse że te marzenie się uda i finalnie jest to takie ciężkie do opisania dla mnie bo mimo czytania wszystkiego na temat SSA ESTA i 15 innych skrótów dalej nie rozumiem prawie że nic z tego a Angielski nie jest na złym poziomie bo pracowałem u siostry w Angli w całe Wakacje jako kelner/barman.
(Mój Angielski jest na poziomie spokojnej rozmowy ale nie w stopniu takim abym sam się w urzędzie dogadał z względu na brak znajomości wszystkich tych słówek, zwrotów i nawet nie wiem co musiał bym umieć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wyboru kilka "prostych" dróg: