WojtekW Napisano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 30 Kwietnia 2006 Nie mozna meic drugiej pracy w kasynie, bo to sie liczy jako nadgodziny. Zeby robic cokolwiek poza swoim departamentem w ramach innego, trzeba miec zgode swojego managera, gdyz to twoj pierwotny departament placi za nadgodziny wypracowane na innym stanowisku. takie sytuacje sie zdarzaly, ale zwykle to bylo w najlepszym wypadku kilka godzin tygodniowo. Druga prace studenci znajduja zwykle w sklepach w aoutlecie, niektorzy w samym Vegas, ale to wymaga dojazdu,a to zabiera czas, wiec wiecej osob woli miec druga prace w Primmie. Ze schedulem nei ma problemu, w sklepie przez caly dzien kogos potrzebuja wiec z regulu dososowuja godziny pracy do pracy w kasynie. Co do Primmu, to jak juz pisalam rok temu wiele osob pracowalo jako porterzy w ramach nadgodzin, ale watpie by w tym roku byla taka mozliwosc... Nierawda.Mozna.Trzeba tylko dobrz pogadac.Mialem tyyyle nadgodzin w innych deparatamentach,ze wychodzilo czasami 1200 $ na tydzien ;>
WojtekW Napisano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 30 Kwietnia 2006 słuchajcie a jak wygląda sprawa ewentualnego przedłużenia lub skrócenia kontraktu czy human resources nie robi z tym problemu? Z tego co wiem to po 1,5 miesiaca można zmienić pracodawce. Nie dokonca jest tak jak mowisz.Nibby nie mozna, ale mozna Trzeba sie tylko dogadac z humanem i pozniej ze sponsorem (BUNAC) pare pism trzeba przefaksowac i jest ok. Mozna tez poprostu nie przychodzic do pracy i po tygodniu Cie wywala, ale dostaniesz "misia" na caly MGM.Wizy nie odbiora, ale i tak przykra sparawa.Ogolenie do zrobienia.
Mingan Napisano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 30 Kwietnia 2006 też tak myśle że jest pare sposobów by opuścić pracodawce nikt nam w zasadzie nie robi łaski że nas zatrudnia tylko czasem warunki pracy są nie do zniesienia i niepozostaje nic innego jak dac noge
tygrysek81 Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Oto lista stanowisk które były obsadzone przez studentów na W&T we wcześniejszych latach, prosiłbym o pomoc z wyjaśnieniem jakie kompetencje ma konkretne stanowisko. Wielu osobom może to pomóż bo nazwy nie zawsze jednoznacznie odzwierciedlają co będzie się robić. Accounting Clerk - 2% - Accounts Payable Clerk - 1% - Attractions - 5% - Barback - 1% - Bellman - 1% - pomoc przy wnoszeniu bagaży Food Server - 6% - Busperson - 8% - Cage Cashier - 1% - Casino Porter - 2% - Count Room Attendant - 1% - Front Desk Clerk - 6% - recepcja Guest Room Attendant (Houseker) - 19% - sprzątanie Host/Cashier - 8% - Human Resources Representative - 1% - Kitchen (runner, cook, steward) - 14% -kuchnia Landscaper - 1% - praca z zielenia na zewnątrz Lifeguard - 5% - ratownik Lotto Store Cshier - 2% - sprzedaż losów na loterie PBX Operator - 1% - Players Club and KENO Representative - 1% - Room Reservation Agent - 3% - Sales Representative - 1% - Slot Attendant - 3% - zajmowanie się maszynami, wyplacaly wygrane Slot Cashier - 5% -w malym boksie i rozmienia pieniadze, wyplaca wygrane Starbucks Barista - 2%
tygrysek81 Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Jeszcze jedno pytanko odnośnie ORIENTATION. Jeśli przylatuje do LA to orientatiom mam następnego dnia rano? Ile to trwa(od której do której)? Z góry dziękuję
Mingan Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Jeszcze jedno pytanko odnośnie ORIENTATION. Jeśli przylatuje do LA to orientatiom mam następnego dnia rano? Ile to trwa(od której do której)? Z góry dziękuję w tym roku z tego co mowili obowiązuje innna lista wolnych miejsc którą podają na orientation w Polsce
WojtekW Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 w tym roku z tego co mowili obowiązuje innna lista wolnych miejsc którą podają na orientation w Polsce Bezedura! Nie wiem skad masz te informacje, ale zapewniam Cie,ze tak nie jest. Paru moich kumpli pracuje dla Columbusa.Nie sa w stanie podac jakos bardziej dokladnie listy konkretnch pozycji.Przy tak duzym pracodawcy jakim jest Primm ( i tak duzej rotacji pracownikow jaka jest w USA) wolne pozycje zmieniaja sie z dnia na dzien. Moja rada: Jak juz zajedziecie, pojdziecie do HR,dostaniecie liste pozycji i nic Was nie zainsteresuje to warto poczekac np. do nastepnego dnia, czy na przyklad do pojrzutrze wtedy moze zwoli sie cos innego,lepszego. Oczywiscie warunkiem jest to,ze przyjechalo sie w miare wczesnie ( tak do 15 czerwca) no i nie mozna odkladac tej pracy w nieskonczonosc..
WojtekW Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Jeszcze jedno pytanko odnośnie ORIENTATION. Jeśli przylatuje do LA to orientatiom mam następnego dnia rano? Ile to trwa(od której do której)? Z góry dziękuję Bedzie dokladnie ak jak piszesz.Przez caly dzie przylatuja ludzie, a nastepnego dnia rana maja orientation.Przewaznie kolo 10-11.Wiekszosc i tak przyjedze dosc mocno skacowana Trwa to okolo godziny, moze poltora.Gadanie o SEVISsie, ubezpieczeniach itd... No i osoby, ktore sa pierwszy raz ( nie maja SSN ) beda poproszone o pujscie "tu i tam" w LA i zlozenie wniosku o wydanie SSN.To tez jest dosc czasochlonne.Radze uwzglednic w ew.rezerwowaniu biletow na samolot,zeby nie bylo niespodzianki Ps. Dane z pracownikami PRIMMU sa bardzo ciekawe.Mozna zapytac skad je masz?
maladie Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Dane o pracownikach z Primmu pochodza ze strny CC, dokladniej z zakladki w naszych kontach w Vipax-ie, czy np. z informacji które były w teczkach rozdawanych na orientation Wiem, ze zaraz uslysze, że to dane CC którym nie można ufac, ale z drugiej strony na tyle osob które byly tam rok temu, nawet na zdrowy rozum wydaje sie to prawdopodobne Co do listy prac, to standardowo, co roku jest drukowana ta sama lista, gdzie jest tylko kilka pozycji... Wola n apisac mniej niz wiecej, zeby ludzie pozniej mieli pretensje (czego zreszta i tak sie nie da pewnei uniknac). Ktos juz dobrze napisal - codziennie jest lista dostepnych stanowisk, kazdego dnia moze to byc inna lista... Nie podobaja sie stanowiska w danym dniun - przyjdz jutro, pojutrze itd. Ale kolejny dzien wcale nie msui oznaczac lepszych stanowisk...
Mingan Napisano 3 Maja 2006 Zgłoś Napisano 3 Maja 2006 Wojtek moja kumpela miała już preorienation w katowicach i powiedzieli im że dostępne miejsca są w housekeepingu i w kuchni
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.