KW Napisano 9 Października 2008 Zgłoś Napisano 9 Października 2008 mam ubezpieczenie medyczne z pracy, calkiem dobre, Anthem/Blue Cross Lekarz wyslal mnie na przesietlenie, przychodnia in network, ale po miesiacu przysylaja mi rachunek na $100 - deductible Wyglada na to ze poszlo jako out of network Z kim nalezy sie klocic z przychodnia czy z ubezpieczeniem, bo kazdy zwala wine na drugiego Czy mozna zlozyc gdzis complaint jesli taka sprawa nie jest rozwiazana w jakims czasie Mam w kieszenie jeszcze jeden starszy rachunek - 2 lata - od kardiologa -taka sama sytuacja tylko troche wiekszy;) powiedzialam ze nie zaplace, ale nie che wyparowac Ktos ma jakies doswiadczenia Krysia
Jackie Napisano 9 Października 2008 Zgłoś Napisano 9 Października 2008 Miałam podobną historię z ubezpieczeniem dentystycznym. U mnie wina była ewidentnie ubezpieczalni, jak masz wątpliwości kto nawalił to idź do przychodni i poproś o pokazanie papierów, które wysłali do ubezpieczalni, ale IMO to będzie prawdziwy cud jak coś takiego w ogóle Ci przejdzie, traktują takie dokumenty jak Top Secret. Dodam że w naszym wypadku zabawa trwała ponad pól roku zanim w końcu zgodzili się pokryć leczenie zęba. Przypuszczam że w większości wypadków jest podobnie, można słać claims do upojenia, dzwonić (powiedzą "OK, przepraszamy za zamieszanie" a 2 tygodnie potem przychodzi kolejne pismo że odmawiają pokrycia) i wydzierać sobie włosy z głowy. U nas pomogła dopiero interwencja żony szefa mojego męża, która ma niewyparzoną buzię. Jest w firmie księgową i zajmuje się też sprawami ubezpieczania. Zadzwoniła do ubezpieczalni i zagroziła im sądem - w końcu odpuścili. Poprzedni rachunek radzę jednak załatwić jak najprędzej, bo naślą komornika i spieprzą Ci credit score.
karina Napisano 9 Października 2008 Zgłoś Napisano 9 Października 2008 To, ze masz deductible nie znaczy, ze rachunek byl potraktowany jako 'out of network'. Wiele roznych zabiegow czy badan mimo, ze sa 'in network', maja deductible. Ja zadzwonilabym do insurance company i zobaczyla co oni powiedza i dopiero robila to co w mojej mocy. Pamietaj tez, ze kazdy plan zdrowotny moze byc modyfikowany z roku na rok czyli to, ze np. insurance pokryl cos w roku 2006 nie znaczy, ze musi pokryc to samo w roku 2007 - byc moze Ty myslalas, ze skoro sa w network to pokryja 100%, a oni pokryja 100%, ale Ty musisz zaplacic deductible. Byc moze masz pokrywane rtg ale masz deductible. Najpierw skontaktuj sie z insurance, potem jak juz sie czegokolwiek dowiesz, zacznij cos robic.
KW Napisano 9 Października 2008 Autor Zgłoś Napisano 9 Października 2008 Z dotychczasowych rozmow z ubezpieczeniami wiem ze rachunki sa z deductible bo byly out of network. Pierwszy mam juz rozwiazany, okazalo sie ze nasza firma ma ludzi, ktorzy kloca sie za ciebie , nazywa sie to benefits helpline Wyszlo na to, ze gdy u lekarza wypelniali wniosek do ubezpieczenia przekrecili nazwisko lekarza, a ubezpieczenie nie potrafiac znalec tego w systemie potraktowalo out of network Z dugim rachunkiem bedzie gozej, bo problem lezy w udowodnieniu ze lekarz byl in network w danym dniu, wg ubezpieczenia ostatni kontrakt zaczal kilka dni po mojej wizycie Fun K
kubakj Napisano 10 Października 2008 Zgłoś Napisano 10 Października 2008 Wiele ubezpieczen ma swoje annual deductible nawet in network i dopiero po tej kwocie oni doplacaja do uslug medycznych.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.