Skocz do zawartości

Szanse Na Wizę


Rekomendowane odpowiedzi

Jakoże jestem żółtodziobem, chciałem więc poprosić bardziej doświadczonych forumowiczów o oceną moich szans na otrzymanie wizy. Bo lepiej najpierw kogoś spytać, niż głupio wyrzucać 500zł w błoto.

Moja sytuacja wygląda tak:

Studiuję na dziennikarstwo na UJ (II rok) i chcę polecieć w sierpniu na ślub kumpla, który mnie zaprasza do Chicago na 3 tyg. On opłaca przelot i zakwaterowanie.

Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Jeśli tak, to proszę opowiedzieć jaki był tego efekt.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Słuchajcie, mam pytanie.

Czy konsul może na miejscu w komputerze sprawdzić dane osoby, do której rzekomo się udajemy lub nawet do niej zadzwonić?

Na przykład tej, do której (zgodnie z tym, co napisaliśmy w D-156) udajemy się na ślub i wesele.

Czy zdarzyło wam się coś takiego?

A jeśli nie w konsulacie, to czy już na lotnisku dzwonią sprawdzają czasem taką osobę czy coś na ten temat wiedzą?

Dzięki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną nielegalną rzeczą, jaką chcę zrobić, to powiedzieć i napisać nieprawdę, że lecę na jakieś wesele (to wesele i opcja, że on mi opłaca bilet i pobyt wpisuję dlatego, że konsul może stwierdzić, że nie mam środków na podróż - jestem studentem). Zamierzam zwiedzić z kumplem, który ma lecieć ze mną, Zachodnie Wybrzeże. Wątpię bym, nie mając stałej pracy, dostał w takim przypadku wizę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w taki przypadku dostaniesz wize? wiele osob sie na takim czyms przejechalo a co gorsze ze na granicy mozesz zle wypasc a wtedy zawrocenie Ciebie moze Cie wiecej kosztowac niz te 500 zl stracone.

wazne jest ze jestes studentem,ze lecisz zwiedzac i mozesz wpisac ze czesc podrozy sam pokryjesz plus rodzice..Studenci tacy jak Ty maja szanse na wize .

Odnośnik do komentarza