Jump to content
montek

Czas Trwania Interview

Recommended Posts

Witam Mam pytanie ,a jakos nie moge znalesc odpowiedzi .

Trzy lata temu dostalam GC poprzez sponsorowanie mnie przez corke .

Jaki jest czas oczekiwania na obywatelstwo w moim przypadku?

dzieki za odpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ewa to bedzie 5 lat

pamietaj o tym ze musisz spelnic wymogi aby sie starac o obywatelstwo ..

chyba ze w tym czasie masz meza z obywatelstwem USA wtedy jest 3 lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymogi tez masz napisane na stronie rzadowej a wiec bez angielskiego mozesz za duzo sie nie dowiedziec

http://www.uscis.gov/portal/site/uscis/men...000b92ca60aRCRD

moze byc tak ze jak bedziesz sie starac to prawo sie moze zmienic .tak jest na dzien dziesiejszy

do tego zapoznaj sie z wieloma sprawami na forum jakie mozesz miec problemy z obywatelstwem na teraz ..bo teraz bardziej sie urzednicy przygladaja pewnym sprawom niz to bylo kiedys .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

a mozecie podac przykladowe pytania zadawane na interview??? mnie to czeka i ciekawa jestem o co pytaja najczesciej? na co sie nastawic i czy jak nie mowie dobrze po angielsku to bedzie jakis problem??

z gory dziekuje za odpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jelsi nie mowisz dobrze po angielsku to moga wziasc tlumacza przez telefon,,tutaj jedna osoba tak juz miala taka rozmowe..

a zakres pytan jest tak duzoo ze jesli sie znacie,milosc nie jest na papiery to nie powinnas miec za duzych problemow z odpowiedziami i Twoj maz tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sly dzieki za odpowiedz

co do angielskiego to ja rozumiem i mowie troche,ale jak sie denerwuje to zapominam slow,mieszam sie,gadam w jakims innym czasie i wogole jak potluczona jakas,mam nadzieje ze mnie zrozumieja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

W koncu dostalam list z USCIS z wyznaczonym terminem rozmowy (November 18,2011).

Prosza o przyniesienie dokumentow - W-2's, letters from each current employer, pay stubs for the past 2 months - (unless already submitted).

Ja juz te dokumenty im wysylalam (I-485 otrzymali July 25,2011).

Czy musze im dostarczac dodakowe dokumenty z ostatnich 2 miesiecy (pay stubs, letter from employer etc), czy te , ktore juz im wczesniej wyslalam wystarcza?

dziekuje

Basia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...