Mariano0075 Napisano 24 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2012 Witam, Biore udzial w loteri wizowej, jestem grafikiem komputerowym/artysta, bez wyksztalcenia wyzszego. Mam pracodawce z USA ktory chce mnie zatrudnic u siebie. Na jaka wize sie kwalfikuje? Czy Jezeli moj pracodawca zlozy papiery na wize H2B a kiedy biore udzial w loteri wizowej czy to w czyms przeszkadza? Prosze o porade, dziekuje. P.S. Gdybym wyjechal na wizie H2B, czy moge byc sponsorowany na green card odrazu przez pracodawce? Czy kiedykolwek slyszala pani o tym aby ktos na wizie H2B bez wyksztalcenia wyzszego dostal zmiane na H1B?
sly6 Napisano 24 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2012 h1b musisz spelnic wymagan w innym przypadku takiej wizy nie otrzymasz,masz to ladnie napisane na stronie rzadowej co do loterii to wiesz chyba ze podajac ze chcesz miec rozmowe w Polsce czy tez w USA bedziesz musial sie tego trzymac ..i nie przeszkadza w tym ze masz h2b pamietaj aby nie miec zamknietej drogi do USA.
kzielu Napisano 24 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 24 Lutego 2012 Mariano - na takie pytania powinien Ci odpowiedziec prawnik pracodawcy ktory i tak do ubiegania sie o wize H bedzie praktycznie niezbedny.