Skocz do zawartości

Wazne Pytanie Dla Pani Kariny Green Card/h2B


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Biore udzial w loteri wizowej, jestem grafikiem komputerowym/artysta, bez wyksztalcenia wyzszego.

Mam pracodawce z USA ktory chce mnie zatrudnic u siebie.

Na jaka wize sie kwalfikuje? Czy Jezeli moj pracodawca zlozy papiery na wize H2B a kiedy biore udzial w loteri wizowej czy to w czyms przeszkadza?

Prosze o porade, dziekuje.

P.S. Gdybym wyjechal na wizie H2B, czy moge byc sponsorowany na green card odrazu przez pracodawce?

Czy kiedykolwek slyszala pani o tym aby ktos na wizie H2B bez wyksztalcenia wyzszego dostal zmiane na H1B?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

h1b musisz spelnic wymagan w innym przypadku takiej wizy nie otrzymasz,masz to ladnie napisane na stronie rzadowej

co do loterii to wiesz chyba ze podajac ze chcesz miec rozmowe w Polsce czy tez w USA bedziesz musial sie tego trzymac ..i nie przeszkadza w tym ze masz h2b

pamietaj aby nie miec zamknietej drogi do USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Biore udzial w loteri wizowej, jestem grafikiem komputerowym/artysta, bez wyksztalcenia wyzszego.

Mam pracodawce z USA ktory chce mnie zatrudnic u siebie.

Na jaka wize sie kwalfikuje? Czy Jezeli moj pracodawca zlozy papiery na wize H2B a kiedy biore udzial w loteri wizowej czy to w czyms przeszkadza?

Prosze o porade, dziekuje.

P.S. Gdybym wyjechal na wizie H2B, czy moge byc sponsorowany na green card odrazu przez pracodawce?

Czy kiedykolwek slyszala pani o tym aby ktos na wizie H2B bez wyksztalcenia wyzszego dostal zmiane na H1B?

Ciezko powiedziec na jaka wize sie kwalifikujesz. To zalezy od wielu rzeczy - wyksztalcenia, doswiadczenia itd.