Diverse Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Jaki masz nr? Pewnie już w przeciągu 2 tygodni wszystko sprawdzą.
elzbieta90 Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Jeśli chodzi o ten numer CIC, który później trzeba przenieść do IEC-Kompass (When you initiate your work permit application with CIC, you will be assigned a work permit file number. Please submit this number to your IEC-Kompass account.) To znalazłam info na jednym z forum i ktoś napisał coś takiego: "Got a CIC number about 20 mins after submitting documents through CIC - you get it in a separate letter"
Salas Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Jaki masz nr? Pewnie już w przeciągu 2 tygodni wszystko sprawdzą. Numer mam 630 o ile dobrze pamiętam a mam jeszcze jedno pytanie jak myślicie możliwe jest by wyjechać do kanady jeszcze przed kwietniem ?
ciekawy12 Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 wytlumaczcie mi o co chodzi gdy wchodze w my iec application (jeszcze 1 etap) napisane jest no record found. czegos mi brakuje?
Diverse Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 - bana raczej nie dostałem z tego co wiem nie pomyliłem się przy logowaniu i logowałem się tam juz po terminie update. Swoją drogą info o tym updacie zniknęło chyba dopiero dzisiaj w nocy. Ale już próbowałem się zalogować i nadal nic. - toya - ankietę wypełniłem raz i mam jedno konto Zobaczę dzisiaj w pracy na kompie czy da radę się zalogować chociaż nie wiem co by to mogło zmienić no ale mogę spróbować. Naprawdę nikt poza nami nie miał takiego problemu i wszystkim MyCIC normalnie działa? Napiszcie jakiej przeglądarki używacie? Mi się pomysły skończyły :-) Rozwiązałem jak to gówno ominąć co nie zmienia faktu że raczej trzeba te dane wypisać
Heather80 Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 U mnie MyCIC działa bez problemu. Używam Safari. Problem mam jedynie z formularzem 5707, ktorego nie jestem w stanie załadowac. Kilka osób juz o tym pisało.
Kodf Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 W pracy też nie diałało. Diverse i jak udało Ci się rozwiązać ten problem?
Diverse Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Problem nie jestet rozwiązany jest to tylko obejście do następnego punktu czyli 4 pytań bezpieczeństwa lecz potem nadal nie można wklepać tych danych Sposób: jak będziesz już w miejscu gdzie trzeba wypełnić te dane porpostu wklejasz w okno przeglądarki https://onlineservices-servicesenligne.cic.gc.ca/mycic/establishSecurityQuestions i omijasz ten etap zawsze można do niego wrócić lecz myślę że żeby applikować to i tak lepiej mieć te dane wypełnione bo potem jeszcze napiszą o niepełnych itp. Do tamtego formularza możesz wrócić po zalogowaniu wklejając https://onlineservices-servicesenligne.cic.gc.ca/mycic/unknown/enroll .
Kodf Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Hmm no tak to faktycznie tylko obejście ale zawsze coś. Szkoda, że jeszcze mi nic nie odpisali na mojego maila w tej sprawie. Generalni to raczej nie jest wina kompów czy ich konfiguracji czy nawet dostawców internetu więc co? nie podobają im się nasze dane? kompletnie tego nie ogarniam :-)
Diverse Napisano 26 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2013 Safari też nie działa no ja pierdziele. Nie wiem może nasze paszporty już wywalili na czarną listę W pracy przecież z innego internetu próbowałeś.. Coś jest nie tak. Chyba jutro będę musiał do kafejki gdzieś pojechać i to tam spróbować bo mnie szlak weźmie btw. po kilku godzinach znów będzie ci się tylko pojawiać droga do tego formularza tylko jak klikniesz no to wywala cie do strony głównej. Powalone to jakieś.....
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.