Mande Napisano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2013 Witam Jestem studentem IV roku. Studiuje na Wiertnictwo Naftowe na Wydziale Wiertnictwa Nafty i Gazu na AGH w Krakowie. Chcialbym zaraz po studiach wyemigrowac do USA. Tylko nie wiem czy to wogole jest mozliwe. Pokrotce opisze moja sytuacje. 1.Nie mam rodziny w USA.Moja babcia miala tam kiedys kuzynke.W latach 80 byl jeszcze jakis kontakt listowny . 2.Student. 3.Chciabym sie tam osiedlic na stale 4.Nie jestem w zwiazku malzenskim. Czy ja wogole moglbym sie oto starac?Czy jest sens?Czy to wogole mozliwe zebym taka wize dostal. Czy normalnie sie starac o wize J-1? Jesli tak,to licze na to ze punktem zwrotnym jest to co studiuje.Ta branza gdzie potrzeba inzynierow w USA,gdzie jest duza liczba firm.W miedzyczasie mam dowiadczenie w polskich firmach typu PGNiG - wakacyjne pracy/staze Opcja rezerwowa to zawsze Kanada...
sly6 Napisano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2013 To jak myslisz o J-1 to pojedz na work i travel zobaczysz na miejscu czy znajdziesz pracodawce co bedzie chcial sie bawic w wize pracownicza lub tez staz.. Moze poznasz obywatelke,jest cos takiego jak loteria wizowa.. zapoznaj sie dobrze z forum ,strona urzedu imigracji USA,znajdziesz chyba taka strone?
wodnik Napisano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 1 Stycznia 2013 wizy J1 w tego typu branży nie dostaniesz, może w innej.. może gdzieś w Wy, ND, TX i po godzinach mógłbyś próbować uderzać do pracodawców w swoim zawodzie.. może byli by chętni zatrudnić Cię potem na wizie pracowniczej.. jak to dokładnie z otrzymaniem takiej wizy to nie wiem,pewnie ktos Ci odpowie kto jest bardziej zorientowany niż ja. a w Polsce nie ma ofert pracy dla tego typu branży ? np. przy wydobywaniu gazu łupkowego ? ropy ? Płock ? etc. ,