Skocz do zawartości

Emigracja Po Studiach - Branza Oil & Gas


Mande

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem IV roku. Studiuje na Wiertnictwo Naftowe na Wydziale Wiertnictwa Nafty i Gazu na AGH w Krakowie.

Chcialbym zaraz po studiach wyemigrowac do USA. Tylko nie wiem czy to wogole jest mozliwe.

Pokrotce opisze moja sytuacje.

1.Nie mam rodziny w USA.Moja babcia miala tam kiedys kuzynke.W latach 80 byl jeszcze jakis kontakt listowny .

2.Student.

3.Chciabym sie tam osiedlic na stale

4.Nie jestem w zwiazku malzenskim.

Czy ja wogole moglbym sie oto starac?Czy jest sens?Czy to wogole mozliwe zebym taka wize dostal. Czy normalnie sie starac o wize J-1?

Jesli tak,to licze na to ze punktem zwrotnym jest to co studiuje.Ta branza gdzie potrzeba inzynierow w USA,gdzie jest duza liczba firm.W miedzyczasie mam dowiadczenie w polskich firmach typu PGNiG - wakacyjne pracy/staze

Opcja rezerwowa to zawsze Kanada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak myslisz o J-1 to pojedz na work i travel

zobaczysz na miejscu czy znajdziesz pracodawce co bedzie chcial sie bawic w wize pracownicza lub tez staz..

Moze poznasz obywatelke,jest cos takiego jak loteria wizowa..

zapoznaj sie dobrze z forum ,strona urzedu imigracji USA,znajdziesz chyba taka strone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizy J1 w tego typu branży nie dostaniesz, może w innej.. może gdzieś w Wy, ND, TX i po godzinach mógłbyś próbować uderzać do pracodawców w swoim zawodzie.. może byli by chętni zatrudnić Cię potem na wizie pracowniczej..

jak to dokładnie z otrzymaniem takiej wizy to nie wiem,pewnie ktos Ci odpowie kto jest bardziej zorientowany niż ja.

a w Polsce nie ma ofert pracy dla tego typu branży ? np. przy wydobywaniu gazu łupkowego ? ropy ? Płock ? etc. ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że branża się w US rozwija to jest zdecydowanie prawda.