jannapa Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Jak wyglada w praktyce road (skill) test w USA? Wiem, ze rozne stany maja rozne zasady, ale z ciekawosci chcialabym posluchac czegos o Waszych doswiadczeniach. Moje prawo jazdy jest juz zdrowo pelnoletnie, ale tutaj musze zdac wszytsko na nowo. Przechodzilam dzisiaj kolo BMV i wstapilam, bo nie bylo kolejki. Knowledge test zdalam na miejscu, road test mam odbyc jutro. Wrocilam do domu i zastanawiam sie, bo moze powinnam cos pocwiczyc? Czy tez jezdzi sie najpierw na placyku, a potem na ulicy? Czy sprawdzaja wszystkie wyszczegolnione na liscie umiejetnosci, czy dostajesz przypadkowe manewry do wykonania? Podpowie ktos? Dziekuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackie Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Nie miałam żadnego placyku. Od razu wyjazd na ulicę. Sprawdzili jak skręcam w prawo/lewo, co wyprawiam na światłach, kazali zaparkować przy krawężniku. Tzw. paralel parking. Znak stopu jest święty. Pamiętaj o zapięciu pasów (nie pytaj skąd wiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzielu Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 W OH jest wjazd przodem i wyjazd tyłem z pomiędzy pachołków a później jazda po okolicy. Zwróc uwagę na całkowite zatrzymanie się na znaku stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c4r0 Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 W CA o ile pamiętam najpierw się otwiera maskę i trzeba parę rzeczy pokazać palcem (gdzie jest akumulator, gdzie się sprawdza olej, itp). Potem się wsiada i też trzeba parę rzeczy pokazać - gdzie się włącza światła, wycieraczki, itp. Sama jazda to dwa kółka po osiedlu, kilka znaków stop, jakieś światła, i tyle. Z tego co pamiętam egzaminator mówił mi tylko "na nast. skrzyżowaniu w prawo", "na światłach prosto" itp. i notował na liście co robię dobrze a co źle. Bardzo zwracali uwagę na rozglądanie się przy skręcaniu i ruszaniu. Zdawałem w 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joyanna Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 W MA wsiadasz,zapinasz pasy,ustawiasz lusterka,siedzenie,wyjezdzasz na ulice,przecinasz skrzyzowanie,zawracasz na 3 i parkujesz przy krawezniku. Aha i jak wsiadziesz to kaza pokazac sygnaly reka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jannapa Napisano 14 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Dzieki:) Po 50 pytaniach egzaminacyjnych, ktore zobaczylam dzisiaj, raczej wszystkiego moge sie spodziewac Podobno w Polsce teraz tez sa takie dosc kuriozane pytania, ktore maja glownie na celu sprawdzic, czy czytamy ze zrozumieniem, ale pytanie ze znakiem stop i czterema wersjami odpowiedzi w stylu Ten znak oznacza, ze a) mozesz jechac; musisz jechac; c)musisz przyspieszyc; d) musisz sie zatrzymac Zastanawiam sie, czy takich out-of-country DL holders traktuja jakos inaczej, np. przeciagaja po wszystkich mozliwych four-way'ach, sprawdzaja czy umieja zachowac sie w sytuacji right-on-red, czy cos takiego. Oczywiscie nigdzie nie ide cwiczyc manewrow, bo mi sie okropnie nie chce, ale przyznam, ze paralel parking nie robilam od wielu miesiecy:/ - jakos nie bylo okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paulina_89 Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Ja w Polnocnej Karolinie tez nie mialam zadnego placyku, tylko od razu wyjazd z parkingu DMV na okoliczne uliczki, gdzie praktycznie ruchu zadnego nie bylo. Przed egzaminem babka mnie tylko spytala czy potrafie zrobic three point turnabout Wyjechałyśmy, poskręcałam w prawo, w lewo, zatrzymywalam sie na stopie, zrobilam to zawracanie na trzy, gwałtowne hamowanie, powrót na parking i parkowanie w miejscu z ktorego wyjechalam (nie rownolegle). No i to tyle... 4 dolary zaplacilam za wszystko i pojechalam do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim Beam Napisano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Zastanawiam sie, czy takich out-of-country DL holders traktuja jakos inaczej, np. przeciagaja po wszystkich mozliwych four-way'ach, sprawdzaja czy umieja zachowac sie w sytuacji right-on-red, czy cos takiego. Nie, dlaczego niby mieliby to robic. Potrafisz jezdzic to zdajesz i idziesz do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jannapa Napisano 15 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Nie, dlaczego niby mieliby to robic. Potrafisz jezdzic to zdajesz i idziesz do domu. nie wiem, dlaczego i stad pytanie (z iekawosci, raczej z zadnych inych pobudek) pewnie mnie to tak samo zastanawia jak fakt, ze w ogole trzeba zdawac egzamin majac wazne prawo jazdy, honorowane zreszta lokalnie doczytalam tez, ze przy padajacym deszczu odwoluja egzaminy na uprawnienia do prowadzenia motocykla a tu pada deszcz jak opetany:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nigella Napisano 15 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Moj egzamin na FL - jazda po nieduzym parkingu przed i dookola DMV Sprawdzenie swiatel i lusterek, zapiecie pasow, troche jazdy, ostre hamowanie, zawrocenie na trzy, znaki stop, parkowanie przodem i tyle, calosc trwala moze 10 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.