Skocz do zawartości

Problem Z Uzyskaniem Wizy, Please Help !


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam maly problem mianowicie, 2 dni temu byłem na spotkaniu w ambasadzie w zwiazku z aplikacją o wize turystyczną B2.

Kilka lat temu zostałem zatrzymany za posiadanie UWAGA - 0,1 g marihuany ... dostałem karę grzywny oczywiście zapłaciłem. ( Czyn niskiej szkodliwości społecznej ) Śmiech na sali ogólnie.

Ok przy wypełnianiu formularza DS-160 oczywiście napisałem że byłem karany, na rozmowę przyniosłem wszystkie papiery + przetłumaczone na angielski wszystko pięknie i cudownie.

Pani konsul była bardzo uśmiechnięta rozmowe prowadziłem w języku angielskim, mam dobrą pracę pracuję w branży reklamowej.

Pani wzieła odemnie wszystkie dokumenty po czym wydała mi kartkę z napisem "Administration processing".Po czym powiedziała że bardzo dobrze że jestem uczciwy.

Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani konsul i poinformowała mnie że niestety wiza nie może być rozpatrzona pozytywnie.Po czym od razu zacząłem się denerwować i nie skupiłem się dokładnie co do mnie mówiła.

Wspominała coś o "waiver" i że jest jeszcze szansa i "jesteśmy w kontakcie"

Gdy wchodzę na UStravel po zalogowaniu się widzę w informacji zwrotnej :

hold case/221g & refusals/214b

status : escalated

NIe rozumiem teraz za bardzo sytuacji.

Czy to oznacza że wiza została nie przyznana definitywnie i jedyne co teraz mogę to przechadzać się ludzikiem po ulicach New York na Google street view

czy też moje dokumenty są dalej procesowane i wysłane do USA gdzie mogę jeszcze liczyć na decyzję pozytywną ?

Jak to wygląda ?

Dzięki za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Jesli poprawnie uslyszales waiver to zapewne jest to zly znak. Aczkolwiek, proponowalbym abys zadzwonil do ambasady i zapytal ponownie o status swojej sprawy. Mozesz rozmawiac w jezyku polskim. Powinni udzielic Ci wszelkich informacji ktore sa dla Ciebie niejasne.