Skocz do zawartości

Wyjazd Turystyczny


Gość paramore

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paramore

witam wszystkich :)

jestem obecnie studentką geografii na 5 roku, a w maju mam zamiar obronić pracę magisterską.

w grudniu chciałabym wyjechać na 3 miesiące do USA, a dokładnie na Hawaje, w celu zwiedzenia wysp. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ po roku przerwy chciałabym wrócić na uczelnię w celu podjęcia studiów doktoranckich, a jako temat przewodni chciałam wybrać własnie wyspy wulkaniczne. Jest to powód dla którego bardzo zależy mi na wyjeździe.

Stąd moje pytanie. Czy mam jakąkolwiek szansę dostania wizy turystycznej na okres 3 miesięcy? Nie mam stałej pracy, i będę po studiach magisterskich (dopiero po roku chcę wrócić na studia dr). Będę miała za to odłożone około 2-3 tys$ na podróż. Mam tam również znajomego (Amerykanina) u którego mogę się zatrzymać.

Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

witam wszystkich :)

jestem obecnie studentką geografii na 5 roku, a w maju mam zamiar obronić pracę magisterską.

w grudniu chciałabym wyjechać na 3 miesiące do USA, a dokładnie na Hawaje, w celu zwiedzenia wysp. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ po roku przerwy chciałabym wrócić na uczelnię w celu podjęcia studiów doktoranckich, a jako temat przewodni chciałam wybrać własnie wyspy wulkaniczne. Jest to powód dla którego bardzo zależy mi na wyjeździe.

Stąd moje pytanie. Czy mam jakąkolwiek szansę dostania wizy turystycznej na okres 3 miesięcy? Nie mam stałej pracy, i będę po studiach magisterskich (dopiero po roku chcę wrócić na studia dr). Będę miała za to odłożone około 2-3 tys$ na podróż. Mam tam również znajomego (Amerykanina) u którego mogę się zatrzymać.

Bardzo proszę o pomoc.

Nikt Ci nie powie czy masz czy nie masz. Oczywiscie przy brakach zwiazkow z krajem Twoje szanse beda nizsze, ale nie zerowe.

$2-3k na trzy miesiace to dosc malo.

Odnośnik do komentarza