ales_89 Napisano 24 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2016 Cześć, szukam informacji odnośnie możliwości edukacji dla obcokrajowców w rejonie Nowej Anglii. W Polsce ukończyłam studia magisterskie - finanse i rachunkowość, posiadam również technika rachunkowości, jednak pracuję w branży medycznej. Nie sądzę, żeby kogoś powaliły na kolana moje kwalifikacje w USA. Ktoś wie, gdzie mogę podnieść swoje kwalifikacje? Będę mieszkała w Nashua (New Hampshire).
sly6 Napisano 24 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2016 np taka strona http://www.nashuanh.gov/666/Higher-Education a czy powala czy nie zależy od sprzedania Twoich umiejętności.
katlia Napisano 24 Listopada 2016 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2016 Nie wiem co chcesz studiowac, ale ja bym zaczela od 2-letniego Nashua community college. Maja tam advisor'ow ktorzy moga ci doradzic co i jak. Community college jest najtansza opcja, i potem, jezeli chcesz, mozesz zrobic transfer na 4-letnia uczelnie. Wydaje mi sie, ze masz dobre -- przydatne -- wyksztalcenie, i ze zrobieniem pewnych kursow/certyfikatow bedziesz na dobrej drodze do dobrego fachu. http://www.nashuacc.edu/
ales_89 Napisano 25 Listopada 2016 Autor Zgłoś Napisano 25 Listopada 2016 Dzięki za odpowiedzi. Zastanawiałam się nad czymś zgodnym z moim wykształceniem jednak regulacje polskie i amerykańskie bardzo się różnią, więc nie wiem czy moje studia na coś się przydają. Biorę pod uwagę również jakiś zawód związany z medycyną, ponieważ lepiej się w tym odnajduję.