Skocz do zawartości

Edukacja


ales_89

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam informacji odnośnie możliwości edukacji dla obcokrajowców w rejonie Nowej Anglii. W Polsce ukończyłam studia magisterskie - finanse i rachunkowość, posiadam również technika rachunkowości, jednak pracuję w branży medycznej. Nie sądzę, żeby kogoś powaliły na kolana moje kwalifikacje w USA. Ktoś wie, gdzie mogę podnieść swoje kwalifikacje?
Będę mieszkała w Nashua (New Hampshire).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co chcesz studiowac, ale ja bym zaczela od 2-letniego Nashua community college. Maja tam advisor'ow ktorzy moga ci doradzic co i jak. Community college jest najtansza opcja, i potem, jezeli chcesz, mozesz zrobic transfer na 4-letnia uczelnie. Wydaje mi sie, ze masz dobre -- przydatne -- wyksztalcenie, i ze zrobieniem pewnych kursow/certyfikatow bedziesz na dobrej drodze do dobrego fachu. 

http://www.nashuacc.edu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Zastanawiałam się nad czymś zgodnym z moim wykształceniem jednak regulacje polskie i amerykańskie bardzo się różnią, więc nie wiem czy moje studia na coś się przydają. Biorę pod uwagę również jakiś zawód związany z medycyną, ponieważ lepiej się w tym odnajduję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez jestem po finansach i rachunkowosci, ale mam tylko licencjata. W USA chcialam isc na finanse i rachunkowosc na studia, ale najprawdopodobniej nie zaliczyliby mi duzo kredytow, bo rachunkowosc w PL a w USA troche sie rozni. Stwierdzilam, ze najpierw zrobie ewaluacje swojego dyplomu, a potem sie zastanowie w zaleznosci jak to policza. W mojej pracy brali pod uwage moj polski dyplom, ale chcialabym jednak isc tutaj do jakiejs szkoly. Moj pracodawca moze mi pokryc czesc czesnego za edukacje w kierunku w ktorym pracuje, wiec to tez jakas opcja. Tez mozesz o tym pomyslec, znalezc prace w branzy ktora Cie interesuje i ksztalcic sie w miedzyczasie. ;)