trooper Napisano 10 Października 2018 Zgłoś Napisano 10 Października 2018 21 minut temu, Bogg napisał: Dowiedziałem się że firma MVT z El Paso zabezpiecza sie w ten sposób że przed wyjazdem do Us dany kierowca musi podpisać papiery , gdzie w przypadku zerwania umowy w ciagu 3 lat płacisz Im 12500$ . Trzeba również mieć żyranta który sie pod tym podpisze. Czyli można nazwać to wyjazdem w ciemno gdyż nie widzac firmy ani nie znajac realnych warunków podpisujesz lojalke na 3 lata. Nawet jeśli wrócisz do europy gdy ci praca nie przypasuje I nie bedziesz chciał zapłacić to komornik Lol Zapomniales dodac ze MVT placi za wszystko wlacznie z przelotem kursem CDL i zakwaterowaniem , potencjalny kandydat ponosi tylko koszty badan w PL i rozmowy w konsulacie wiec lojalka jest calkiem fair wg mnie , poza tym masz wybor mozesz sie sam sponsorowac i byc wolny jak ptaszysko, albo zerwac kontrakt i zaplacic 12 kola.
Bogg Napisano 10 Października 2018 Zgłoś Napisano 10 Października 2018 Dowiedziałem się że firma MVT z El Paso zabezpiecza sie w ten sposób że przed wyjazdem do Us dany kierowca musi podpisać papiery , gdzie w przypadku zerwania umowy w ciagu 3 lat płacisz Im 12500$ . Trzeba również mieć żyranta który sie pod tym podpisze. Czyli można nazwać to wyjazdem w ciemno gdyż nie widzac firmy ani nie znajac realnych warunków podpisujesz lojalke na 3 lata. Nawet jeśli wrócisz do europy gdy ci praca nie przypasuje I nie bedziesz chciał zapłacić to komornik Lol Masz racje trooper, ja nie obwiniam MVT tutaj , firma poprostu nie chce stracić kasy można by sie z nimi nawet dogadać I spłacić im te 12k. Chodzi mi o ten sposób emigracji do US. Sa kierowcy ktorzy nigdy nie byli w US I nie wiedza czy im sie tam spodoba czy nie. Kanada ma bardziej “bezpieczny “sposób. Jedziesz do Kanady na wize I jeśli ci coś nie pasuje to jedziesz do domu nie ponoszac zadnych kosztów , jeśli ci odpowiada to zostajesz 1 rok I aplikujesz o PR Na swój koszt
andyopole Napisano 10 Października 2018 Zgłoś Napisano 10 Października 2018 3 godziny temu, trooper napisał: Zapomniales dodac ze MVT placi za wszystko wlacznie z przelotem kursem CDL i zakwaterowaniem , potencjalny kandydat ponosi tylko koszty badan w PL i rozmowy w konsulacie wiec lojalka jest calkiem fair wg mnie , poza tym masz wybor mozesz sie sam sponsorowac i byc wolny jak ptaszysko, albo zerwac kontrakt i zaplacic 12 kola. Jesli dobrze poszukac to te 12 tysiecy spokojnie mozna nazbierac za pol roku pracy jako trucker. Ostatnio boss nie wkurzyl i robilem rozeznanie w branzy. Kolega polecil koledze i na chlodni w korytarzu I5 + Kanada dostalem oferte $7-8 tysiecy miesiecznie (brutto)
Xarthisius Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 On 10/10/2018 at 11:04 AM, Bogg said: w przypadku zerwania umowy w ciagu 3 lat płacisz Im 12500$ . Tak z ciekawosci: to jest jedyne obostrzenie? Nie ma np. non compete clause?
Bogg Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 .Wypytałem znajomych w US i każdy mówi że GC to jest GC jak już dostaniesz to możesz pracować gdzie chcesz gdyż stajesz sie Permanent Resident in US, obostrzenia moga być tylko Na wizach które zobowiazuje cie do Pracy dla danego pracodawcy. Sam jestem w kanadzie i majac tu GC nie ma żadnych obostrzeń i nikt Nie ma prawa odebrać ci tego statusu , chyba że popełnisz ciężkie przestępstwo. Ale najlepiej dowiedzieć sie od immigration w US dla pewności
Daniels007 Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 Witam, fajnie byłoby jakby jakaś osoba wysłna przez Jobhouse i pracująca obecnie jako kierowca się wypowiedziała. Jak konkretnie wygląda to na miejscu? Jak długo mozesz mieszkac w ich lokalizacjach? Czy 12k USD to jedyna kara za przerwanie kontraktu? Czy mozna brać urlop np tydzien zby pojechać do Polski (święta)? Pozdrowionka
Xarthisius Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 1 hour ago, Bogg said: .Wypytałem znajomych w US i każdy mówi że GC to jest GC jak już dostaniesz to możesz pracować gdzie chcesz gdyż stajesz sie Permanent Resident in US, obostrzenia moga być tylko Na wizach które zobowiazuje cie do Pracy dla danego pracodawcy. Sam jestem w kanadzie i majac tu GC nie ma żadnych obostrzeń i nikt Nie ma prawa odebrać ci tego statusu , chyba że popełnisz ciężkie przestępstwo. Ale najlepiej dowiedzieć sie od immigration w US dla pewności Nie pytam sie o GC, tylko o umowe o prace. CNC uniemozliwia wykonywanie zawodu dla konkurencji. Nie ma zwiazku ze statusem imigracyjnym: amerykanow obowiazuje tak samo.
andyopole Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 2 godziny temu, Daniels007 napisał: Witam, fajnie byłoby jakby jakaś osoba wysłna przez Jobhouse i pracująca obecnie jako kierowca się wypowiedziała. Jak konkretnie wygląda to na miejscu? Jak długo mozesz mieszkac w ich lokalizacjach? Czy 12k USD to jedyna kara za przerwanie kontraktu? Czy mozna brać urlop np tydzien zby pojechać do Polski (święta)? Pozdrowionka Albo nie ma sie czym pochwalic albo tak oszczedzaja ze nie ma na internet mobilny. Albo rzeczywiscie nie maja nawet czasu zaladowac, taki zapiernicz...
Halyna Napisano 11 Października 2018 Zgłoś Napisano 11 Października 2018 Czy można jakieś namiary do tej firmy uzyskać? Jak długo się czeka? Czy można jeździć jako małżeństwo - tj. mąż z żoną jako zmiennicy jednym autem? Jedno śpi drugie prowadzi? Kanada nas nie interesuje.
Bogg Napisano 12 Października 2018 Zgłoś Napisano 12 Października 2018 5 hours ago, Xarthisius said: Nie pytam sie o GC, tylko o umowe o prace. CNC uniemozliwia wykonywanie zawodu dla konkurencji. Nie ma zwiazku ze statusem imigracyjnym: amerykanow obowiazuje tak samo W transporcie nie slyszalem, tylko dla nowych kierowców tak zazwyczaj jest, kiedy firma robi ci prawko I cie szkoli to rok dla nich pracujesz abyś nie musial oddawać za prawko , zależy jak sie dogadasz z pracodawca
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.