Skocz do zawartości

Sponsoring na kierowcę trucka


p_stachowiak

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, Bogg napisał:

Dowiedziałem się że firma MVT z El Paso zabezpiecza sie w ten sposób że przed wyjazdem do Us dany  kierowca musi podpisać papiery , gdzie w przypadku zerwania umowy w ciagu 3 lat płacisz Im 12500$ . Trzeba również mieć żyranta który sie pod tym podpisze.  Czyli można nazwać to wyjazdem w ciemno gdyż nie widzac firmy ani nie znajac realnych warunków podpisujesz lojalke na 3 lata.

Nawet jeśli wrócisz do europy gdy ci praca nie przypasuje  I nie bedziesz chciał zapłacić to komornik

Lol 

 

 

 

Zapomniales dodac ze MVT placi za wszystko wlacznie z przelotem kursem CDL i zakwaterowaniem , potencjalny kandydat ponosi tylko koszty badan w PL i rozmowy w konsulacie wiec lojalka jest calkiem fair wg mnie , poza tym masz wybor mozesz sie sam sponsorowac i byc wolny jak ptaszysko, albo zerwac kontrakt i zaplacic 12 kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Dowiedziałem się że firma MVT z El Paso zabezpiecza sie w ten sposób że przed wyjazdem do Us dany  kierowca musi podpisać papiery , gdzie w przypadku zerwania umowy w ciagu 3 lat płacisz Im 12500$ . Trzeba również mieć żyranta który sie pod tym podpisze.  Czyli można nazwać to wyjazdem w ciemno gdyż nie widzac firmy ani nie znajac realnych warunków podpisujesz lojalke na 3 lata.

Nawet jeśli wrócisz do europy gdy ci praca nie przypasuje  I nie bedziesz chciał zapłacić to komornik

Lol 

 

 

Masz racje trooper, ja nie obwiniam MVT tutaj , firma poprostu nie chce stracić kasy można by sie z nimi nawet dogadać I spłacić im te 12k. Chodzi mi o ten sposób emigracji do US. Sa kierowcy ktorzy nigdy nie byli w US I nie wiedza czy im sie tam spodoba czy nie.

Kanada ma bardziej “bezpieczny “sposób.

Jedziesz do Kanady na wize I jeśli ci coś nie pasuje to jedziesz do domu nie ponoszac zadnych kosztów , jeśli ci odpowiada to zostajesz 1 rok I aplikujesz o PR Na swój koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, trooper napisał:

Zapomniales dodac ze MVT placi za wszystko wlacznie z przelotem kursem CDL i zakwaterowaniem , potencjalny kandydat ponosi tylko koszty badan w PL i rozmowy w konsulacie wiec lojalka jest calkiem fair wg mnie , poza tym masz wybor mozesz sie sam sponsorowac i byc wolny jak ptaszysko, albo zerwac kontrakt i zaplacic 12 kola.

Jesli dobrze poszukac to te 12 tysiecy spokojnie mozna nazbierac za pol roku pracy jako trucker. Ostatnio boss nie wkurzyl i robilem rozeznanie w branzy. Kolega polecil koledze i na chlodni w korytarzu I5 + Kanada dostalem oferte $7-8 tysiecy miesiecznie (brutto)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Wypytałem znajomych  w US i każdy mówi że GC to jest  GC  jak już dostaniesz to możesz pracować gdzie chcesz gdyż stajesz sie Permanent Resident  in US, obostrzenia moga być tylko Na wizach które zobowiazuje cie do Pracy dla danego pracodawcy. Sam jestem w kanadzie i majac  tu GC nie ma żadnych obostrzeń i nikt Nie ma prawa odebrać ci tego statusu  , chyba że popełnisz ciężkie przestępstwo. Ale najlepiej dowiedzieć sie od immigration w US dla pewności

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

fajnie byłoby jakby jakaś osoba wysłna przez Jobhouse i pracująca obecnie jako kierowca się wypowiedziała. Jak konkretnie wygląda to na miejscu? Jak długo mozesz mieszkac w ich lokalizacjach? Czy 12k USD to jedyna kara za przerwanie kontraktu? Czy mozna brać urlop np tydzien zby pojechać do Polski (święta)?

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Bogg said:

.Wypytałem znajomych  w US i każdy mówi że GC to jest  GC  jak już dostaniesz to możesz pracować gdzie chcesz gdyż stajesz sie Permanent Resident  in US, obostrzenia moga być tylko Na wizach które zobowiazuje cie do Pracy dla danego pracodawcy. Sam jestem w kanadzie i majac  tu GC nie ma żadnych obostrzeń i nikt Nie ma prawa odebrać ci tego statusu  , chyba że popełnisz ciężkie przestępstwo. Ale najlepiej dowiedzieć sie od immigration w US dla pewności

Nie pytam sie o GC, tylko o umowe o prace. CNC uniemozliwia wykonywanie zawodu dla konkurencji. Nie ma zwiazku ze statusem imigracyjnym: amerykanow obowiazuje tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Daniels007 napisał:

Witam,

fajnie byłoby jakby jakaś osoba wysłna przez Jobhouse i pracująca obecnie jako kierowca się wypowiedziała. Jak konkretnie wygląda to na miejscu? Jak długo mozesz mieszkac w ich lokalizacjach? Czy 12k USD to jedyna kara za przerwanie kontraktu? Czy mozna brać urlop np tydzien zby pojechać do Polski (święta)?

Pozdrowionka

Albo nie ma sie czym pochwalic albo tak oszczedzaja ze nie ma na internet mobilny. Albo rzeczywiscie nie maja nawet czasu zaladowac, taki zapiernicz...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Xarthisius said:

Nie pytam sie o GC, tylko o umowe o prace. CNC uniemozliwia wykonywanie zawodu dla konkurencji. Nie ma zwiazku ze statusem imigracyjnym: amerykanow obowiazuje tak samo

W transporcie nie slyszalem,  tylko dla nowych  kierowców tak zazwyczaj jest, kiedy firma robi ci prawko I cie szkoli to rok dla nich pracujesz abyś nie musial oddawać za prawko , zależy jak sie dogadasz z pracodawca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...