Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jestem nowy i kompletnie zielony w temacie także proszę o wyrozumiałość. Po krótce, jestem profesjonalnym "oklejaczem" tzn instaluje folie bezbarwna do ochrony lakieru na fabrycznie nowych samochodach. Pracodawca z USA chcialby mnie ściągnąć do siebie, jednak ani ja ani on nie ma żadnego doświadczenia z taką sytuacją. Na stronie ambasady przeczytałem, że wiza E3 skilled workers bylaby adekwatna do zawodu ktory wykonuję, jednak później poczytalem tutaj na forum i dowiedziałem się, że wiza E3 skilled workers jest tylko dla australijczyków. Drugi plan na który się nakierowalem to wiza H1B, ale też poczytalem i okazalo sie, ze to wcale nie takie latwe bo jest loteria losowanie itd. Czy ktos mógłby mi doradzić o jaką wizę dla mnie powinien postarać sie pracodawca? Pracodawca chce zaplacic za wszystko i pomoc w ogarnieciu wizy, jednak tak jak mowie nie mam żadnej konkretnej wiedzy za co sie zabrać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, koniunkturalny napisał: