Mistel Napisano 20 Stycznia 2019 Zgłoś Napisano 20 Stycznia 2019 Jestem studentem przebywającym obecnie na urlopie dziekańskim i chce się wybrać z Tata(obywatel USA) odwiedzić rodzinę i pozwiedzać Chicago. I mam 2 pytania : 1) O jaka wize się starać? Turystyczna? 2) Czy jezeli we wniosku dam że chce jechac na 3 miesiące a wizy bym dostal np na rok to mogę lecieć do usa np od marca na 3 miesiące i np jeszcze w lipcu przylecieć na 2? Dodam jeszcze że jako dziecko byłem kilka razy w usa (posiadałem zielona kartę która skończyła swoją ważność)
mola Napisano 20 Stycznia 2019 Zgłoś Napisano 20 Stycznia 2019 1) Tak 2) na wizie wydanej na ileś tam lat (zazwyczaj 10, ale czasem krócej), możesz wlecieć dowolną ilość razy w czasie ważności wizy. Ważne by wracać w czasie, który określa urzędnik na lotnisku.
mcpear Napisano 20 Stycznia 2019 Zgłoś Napisano 20 Stycznia 2019 Wsszystko zgoda pod warunkiem, że wiza jest wielokrotnego wjazdu (taka jest 98%+ wiz przyznawanych). Aczkolwiek jak dostaniesz wizę na krótki czas (nie na 10 lat) może się zdarzyć, że będzie ona wizą pojedynczego wjazdu (pole "Entries" na promesie może mieć wartość "S" albo "M") - ja widziałem raz przypadek, że jedna moja znajoma dostała wizę na 3 miesiące i była to wiza nie-wielokrotna. Aczkolwiek to było w 2003.
sly6 Napisano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Napisano 21 Stycznia 2019 10 godzin temu, mcpear napisał: Wsszystko zgoda pod warunkiem, że wiza jest wielokrotnego wjazdu (taka jest 98%+ wiz przyznawanych). Aczkolwiek jak dostaniesz wizę na krótki czas (nie na 10 lat) może się zdarzyć, że będzie ona wizą pojedynczego wjazdu (pole "Entries" na promesie może mieć wartość "S" albo "M") - ja widziałem raz przypadek, że jedna moja znajoma dostała wizę na 3 miesiące i była to wiza nie-wielokrotna. Aczkolwiek to było w 2003. Nadal takie wizy są wydawane..
Mistel Napisano 21 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Napisano 21 Stycznia 2019 A jeżeli dawniej miałem Zielona kartę to muszę się jej zrzekać czy coś?