Skocz do zawartości

Wasze Wizyty W Konsulacie W Tym Roku :)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie bo widzę że tu wszyscy mówią o wizach turystycznych. Ja jestem zainteresowany wizą J1 - tą dla studentów. Są do niej takie same pytania jak do turystycznej? Podobno musze mieć indeks, legitymację, wydruki ocen z dzieanatu, podobno sprawdzają solidnie to czy naprawdę jestem studentem? Ktoś był i to potwierdzi? Aha i jeszcze jedno - podobno jak jest się umówiony,m na spotkanie o wizę J1 to nie da się przełożyć, ktoś to potwierdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pocztku przepraszam za flooding ale nie ma opcji "edytuj".

Po wizycie w Krakowie. Formalność.

Miałem pierwszy numerek. punktualnie o 8:30 rozpoczęła sie rozmowa:

- W jakim celu Pan jedzie?

- Turystycznie.

- Dokąd?

- Do Nowego Jorku.

- Na jak długo?

- Na tydzień.

- Był Pan juz kiedys w USA?

- Nie, pierwszy raz.

(w tym czasie dokładnie oglądał inne wizy w moim paszporcie, m.in. Indyjską i Nepalską)

- Czym sie Pan zajmuje?

- Pracuje.

- Coś więcej na ten temat...

- Zajmuję się ...............

- Sam Pan jedzie?

- Nie, z dziewczyną.

- Dziewczyna ma juz wize?

- Jeszcze nie ma, bedzie się starać dopiero w grudniu, ponieważ teraz nie dostanie wolnego dnia na rozmowe.

- Wszystko w porządku, otrzymuje Pan wize.

- A moge wiedzień na jak długo?

- Na 10 lat oczywiście :)

Cała rozmowa trwała 4 minuty :)

Dodam, że jestem dwa lata po studiach, pracuję obecnie na umowe-zlecenie nie w zawodzie. Myślę, że plusem były częste podróże (kilkanaście krajów przez ostatnie 5 lat).

W razie szczegółowych pytań odnośnie wizyty w Krakowie chętnie pomoge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach