Skocz do zawartości

Odmowa Wizy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zaczerpnąć rady.

Dzisiaj miałem wizytę w Ambasadzie, niestety nie dostałem wizy.

Mam mieszane odczucia, dlaczego tak sie dzieje? w jednym okienku dają każdemu wize, w drugim nikomu

mam 20 lat.

jestem uczniem w technikum policealnym kierunek technik budownictwa

ukonczylem liceum o profilu wojskowym

rozmowa z konsulem przebiegała dość dziwnie.

pytał mnie o przyszłość starałem odpowiadać się szczerze niczego nie zatajać

po 10 minutach konsul stwierdził , że nie mam w Polsce do czego wrócić dlatego nie dał mi wizy

posiadałem zaproszenie od brata, który 12 lat jest legalnie w Usa

w zaproszeniu wpisane było , iż mam lecieć na jego ślub. poprosił bym został jego świadkiem.

nie mam na celu zostawac w Usa, chce po prostu lecieć na ślub, doradzi mi ktos coś ?

mam zamiar stanąć na wize poraz drugi jeszcze w tym miesiącu, czy mam jakieś szanse dostać wize?

najwazniejsza rzecz, mój ojciec jest w usa, z tego co wiem nie legalnie, jednak nie jestem przekonany w 100% poniewaz od paru lat nie utrzymujemy z nim zadnego kontaktu. proszę o pomoc. co zorbić, jak przekonać konsula , ze chce leciec tylko na slub.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

A no z tym jest taka troche loteria.Ja rok temu gdy starłęm sie o wize byłęm w podobnej sytuacji.Byłęm zaraz po maturach i konsul jedynie mogł wierzyc mi na słowo gdy móiłęm mu ze zamierzam studiowac.Moze decydujace tu jest to ze masz tego brata tam.Mysle ze kolejne staranie o wize w tym miesiacu nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko w takim razie jak moge uzyskać wizę ? brat z przyszlą zona jest teraz w Polsce, z checi by ze mna tam pojechali, ale z tego co sie zorientowalismy, nie moga byc przy rozmowie;/ jestem cholernie zawiedziony.