acad Napisano 1 Listopada 2013 Zgłoś Napisano 1 Listopada 2013 Teraz LH dala pule biletow na EWR A340-600 co wydaje mi sie najlepsza opcja ale tylko 3 miejsca sa dostepne. Obawiam sie ze w takim wypadku mozemy siedziec osobno. Chyba, ze sie łudze, że czesc osob ma zarezerwowane tylko bilety bez przydzielonego miejsca . Szkoda ze nie ma podgladu na oblozenie samolotu przed rezerwacja jak to jest w KLM.
acad Napisano 16 Listopada 2013 Zgłoś Napisano 16 Listopada 2013 Mam pytanie. Mam kupione bilety online w LH i zrobiona rezerwacje na miejsca w samolocie. Czy te miejsca są 'trwale' przypisane do mojej rezerwacji czy np. podczas odprawy na lotnisku mogą mi zmienić miejsce na inne ? W ogole polecacie korzystanie z odprawy online ? Ja zawsze robilem to na lotnisku.
KaeR Napisano 16 Listopada 2013 Zgłoś Napisano 16 Listopada 2013 Jeszcze ani razu nie zmieniono mi miejsca. Był temat o odprawach online. Teraz gdy na wielu lotniskach, w tym we Warszawie, wymaga podejścia do stanowiska już z wydrukowana karta pokladowa, odprawa online albo w automacie jest obowiązkowa. Ja odprawiam się online.
mi0706 Napisano 16 Listopada 2013 Zgłoś Napisano 16 Listopada 2013 Robienie odprawy na lotniski niesie za sobą ryzyko overbooking'u i nic na to nie poradzisz. Jak się odprawisz online to nikt ci miejsca nie zabierze i nie zmieni.
Femshep Napisano 31 Marca 2014 Zgłoś Napisano 31 Marca 2014 Lufthansa właśnie odwołała mi środowy lot do San Francisco z powodu strajku pilotów Plany wakacyjne niestety niebezpiecznie się oddalają. Na ich infolinię nie ma szans się póki co dodzwonić - cały czas sygnał, że zajęte - próbuję już od 2 godzin. Przez stronę nie jestem w stanie zmienić rezerwacji - mam informację: "*We are sorry. This trip cannot be rebooked. Please contact our travel agents.*". Co teraz? Generalnie jestem ok z przesunięciem lotu może o maks jeden, dwa dni (po prostu nie opłaca mi się jechać na krócej za tyle kasy do USA, bo nie zobaczę tego co chciałam zobaczyć - to miał być road-trip po zachodniej części USA), ale co z tego skoro i tak się nie mogę do nich dodzwonić. Jechać na lotnisko w KRK (nie mam daleko) i tam próbować jakiegoś agenta z Lufty wyhaczyć? Czy to raczej bez sensu?
HRABIA-W Napisano 31 Marca 2014 Zgłoś Napisano 31 Marca 2014 Na lotnisku musi być przedstawiciel .Pojedz jak masz blisko z awanturą i wywalcz ekstra warunki .
Femshep Napisano 31 Marca 2014 Zgłoś Napisano 31 Marca 2014 Niestety strajk jest jednym z tzw. extraordinary circumstances i limituje ewentualne rozszczenia - np. nie należy się niestety odszkodowanie, jedynie refund albo rebooking na tę samą klasę... EDIT - zresztą widzę na ich stronie, że biuro mają tylko na Okęciu, w KRK już nie
andyopole Napisano 31 Marca 2014 Zgłoś Napisano 31 Marca 2014 Jeszcze ani razu nie zmieniono mi miejsca. Był temat o odprawach online. Teraz gdy na wielu lotniskach, w tym we Warszawie, wymaga podejścia do stanowiska już z wydrukowana karta pokladowa, odprawa online albo w automacie jest obowiązkowa. Ja odprawiam się online. Ostatnio gdy lecialem do Polski Delta tez zabookowalem sie online I zaklepalem siedzenie. Na lotnisku I tak mi zmienili bo samolot byl prawie pusty I rozsadzili pasazerow tak ze kazdy mial dwa fotele dla siebie wzdluz calego samolotu. Prawdopodobnie dlatego zeby bylo rownomierne obciazenie flugela.
KaeR Napisano 31 Marca 2014 Zgłoś Napisano 31 Marca 2014 Jak zmienia samolot to tak się właśnie dzieje. Jest ciekawie jak nikt nie wie gdzie siedzi po takim numerze. Ja mam apke delty to szybko mogę sprawdzić i to mi się przydarzyło tylko raz... też w delcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.