aggi Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 np. ja gdzieś wyczytalam, ale nie pamietam gdzie, ale jak oddzwaniali do mnie z ambasady z warszawy to zapytałam o to i potwierdzili ze musi być przetłumaczony wyciąg o niekaralności przez tłumacza przysięgłego, ale wyciąg z konta juz nie (bo coś pisali że tak, wiec pytalam)
07listopad Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Załadowałam wszystkie dokumenty oprócz IMM5707 i nie widzę przycisku, żeby przejść dalej.. Ktoś wie jak? Aha, doczytałam, że trzeba załadować wszystkie dokumenty, czyli IMM5707 zostawić pustym ale załdadować tak? Hmm, ale pustego IMM5707 nie da się załadować, a jak w PDF wpisuje n/a to nie mogę tego formularza nagrać na dysk, mam napisane, że tylko blank copy mogę nagrać. Ktoś pomoże? ja mam ten sam problem że nie mogę zapisać zmian, wie ktoś jak sobie z tym poradzić?
Diverse Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Chyba coś jest nie tak bo zakładam już konto wypełniam imię nazwiko datę itd i pojawia się komunikat SORRY ... this on-line service is currently not available. Possible reasons: We are currently updating this Web site. We are experiencing technical difficulties. Please try again later. Z tym, że z tego co zrozumiałem z innych wypowiedzi u was działa. Więc faktycznie akurat robią sobie update czy u mnie jest coś nie tak? Próbowałem w IE i w chromem. Dajcie znać czy ktoś miał taki komunikat? nadal masz ten problem?
aggi Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Miał ktoś doczynienie z czyms takim? Jak probuje zaladowac pliki na MyCIC to sie pojawia: Zabroniony dostęp! Nie masz dostępu do żądanego obiektu. Jest on zabezpieczony przed odczytem lub nie może być odczytany przez serwer. Jeśli myślisz, że jest to błąd tego serwera, skontaktuj się z administratorem. Error 403 onlineservices-servicesenligne.cic.gc.ca Mon Feb 25 15:56:08 2013 Apache
Kodf Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 nadal masz ten problem? Nadal mam to samo. Nie wiem czy ktoś jeszcze ma tak czy u mnie coś nie działa. Z informacji wynika, że niby mają tam jakiś problem albo update robią ale nie wiem. Niech ktoś da znać czy ma podobny problem?
Diverse Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Inni nie mają to jest coś z przeglądarkami i 128 bitami też mam ten problem a u mnie komputer jest w miarę ogarnięty mam tylko 256 bitowe przeglądarki nie wiem czasem czy nie musiał bym przejść na laptopa który ma xp i starą przeglądarke z 128 bit. Ale z tego co widzę ludzie się nie skarżą na ten problem a raczej każdy używa już tych nowych przeglądarek z 256 bitowymi zabezpieczeniami. Próbowałem już tworzyć nowe konta z innych ip itp. nawet na inne narodowości i nadal nic ;p
Kodf Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Ja sprawdzałem u mnie na expolorerze i chrome. Zawsze jest to samo. Pokombinuję jeszcze jakby Ci się coś udało to daj znać.
Diverse Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Spoko ciągle kombinuje bo nie chce stać w miejscu Próbowałem Chrome, Mozilla, IE 8, Opera Zaraz odpalam laptopa i zobaczymy. Chociaż na telefonie już próbowałem i jest to samo.
smylka Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 słuchajcie znalazłam filmik na YouTube jak gość wypełnia Formularze i tworzy konta My CIC itp. Ja dopiero zaczęłam oglądać... Koles gada po niemiecku...no ale warto zobaczyć
Kodf Napisano 25 Lutego 2013 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2013 Napisałem im do CIC zapytanie co jest. Ale znając ich to odpowiedź dostanę za jakiś miesiąc więc nie ma co na to liczyć. Udało Ci się zerknąć jak to na lapku idzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.