pomaranczowa Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 cześć wszystkim, pierwszy raz lecę samolotem i to z przesiadkami i mam kilka pytań. Lot z Warszawy do Frankfurtu (1,5h na przesiadkę) następnie do Filadelfii (2h na przesiadkę) i wreszcie do Chicago. Czy taki czas jest odpowiedni na przesiadki? Czy zdążę?! Nie mam pojęcia co i jak na tych lotniskach, mam nadzieję, że się nie pogubię.. z tego co się zorientowałam to we Frankfurcie będę musiała przejść z hali A do C, natomiast w Filadelfii z terminalu A do terminalu D co już bardziej mnie przeraża, ponieważ widziałam mapę i odległości wydają się być kosmiczne.. czy ktoś wie jak to wygląda w praktyce? Dodatkowo wyczytałam że w Filadelfii będę musiała odebrać bagaż i nadać go ponownie, ponieważ na pierwszym lotnisku w USA jest jakaś kontrola czy coś.. nie wyobrażam sobie tego. POMOCY!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanna30 Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Wystarczy użyć opcji "szukaj", albo przeglądnąć dział, w ktorym załozyłaś wątek i znalazłabys odpowiedzi na swoje pytania http://forum.usa.info.pl/topic/20625-kilka-pytan-zwiazanych-z-lotem/ http://forum.usa.info.pl/topic/20865-co-z-bagazem/ http://forum.usa.info.pl/topic/20777-przelot-poznan-las-vegas/ Przede wszystkim zapoznaj się z mapami lotnisk i poczytaj, jak wygląda komunikacja między terminalami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caroll&!# Posted September 19, 2012 Report Share Posted September 19, 2012 Czasowo na pewno się wyrobisz, ja raz miałam 35 min na przesiadkę w Dusseldorfie (planowa, samolot się nie opóźnił) i bez problemu zdążyłam! Lotniska są dobrze oznaczone i często wystarczy patrzeć co inni robią albo po prostu się zapytać obsługi (zakładam, że po angielsku umiesz mówić) i wszyscy są pomocni Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam2008 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 hej Przesiadki masz krotkie i prawidlowe wiec na wszystko zdarzysz. Na lotnisku we Frankfurcie bylem calkiem niedawno Niemcy to ludzie ktorzy potrafia sobie utrudnic zycie, trafilem na strajk Lufthansy. Te hale A i C to raczej Gate do ktorego musisz wejsc. Natomiast z terminalu na terminal nie bedziesz chodzic pieszo poniewaz w USA jezdza darmowe autobusy co 20 minut bynajmniej tak jest na Alasce. Bagaz powinnas nadac w Waw i odebrac w Chicago. W dodatku powinni wystawic ci bilety w Wawie na cala podroz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lochraven Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Te hale A i C to raczej Gate do ktorego musisz wejsc. Natomiast z terminalu na terminal nie bedziesz chodzic pieszo poniewaz w USA jezdza darmowe autobusy co 20 minut bynajmniej tak jest na Alasce. http://www.sjp.pl/bynajmniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzielu Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 No i ponieważ tak jest na Alasce, to oznacza że każde jedno lotnisko w US ma darmowe autobusy co 20 min... Nie nadążam Btw - w PHL (o ile dobrze pamiętam - byłem tam jakieś 6 lat temu) daje się z buta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wodnik Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 we Frankfurcie spokojnie dasz radę, jest dobrze oznaczone, strzałki do bramek wszędzie w odnalezieniu się na nim nie powinnaś mieć problemu, jak dla mnie to przez 1,5h zdarzysz się nawet lekko zanudzić.. (strasznie nudne to lotnisko.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomaranczowa Posted September 24, 2012 Author Report Share Posted September 24, 2012 dzięki wszystkim za odpowiedź, jeśli ktoś jeszcze miałby jakieś wskazówki czy informacje bardzo chętnie poczytam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikun Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 Ja wielokrotnie sie spozniałem na samolot i nie bylo problemu lecisz nastepnym za 2h - no nie transatlantykiem bo ten co 2h nie lata...ale krajowym w usa Generalnie moj bagaz czesto latał sobie sam poniewaz np linie sprzedawały mi bilet waw-frankfurt czy tam londyn nastepnie np atlanta i miami jako docelowy a w atlancie mialy byc nawet 3 h na przesiadke ale zabraklo czasu bo akurat tam sprawdzali wizy, odciski palców, przepytywali itd a nie w miami i sie zeszło 5h...u mnie to byl czesty przypadek chyba o ile pamietam bagaz wtedy w takiej atlancie kreci sie sam na tym chodniku jakos a oni sami go wysyłaja do miami jak ma na anklecie ale nie pamietam juz jak to jest odbierzesz bagaz w PHL jak bedzie nadany tam jako ostatnie lotnisko i tam bedzie ta granica nazwijmy to , mozesz sie nie wyrobić na samolot ktory ci sprzedadza linie lotnicze do chicago- u mnie zawsze tak było natomiast lecisz nastepnym one lataja co kilka godzin, nigdy tak nie miałem zebym sie nie zabrał do nastepnego.... Generalnie jak ci jedna linia sprzedaje taki bilet i nawet jak to sa rozne linie ale jedna linia w kooperacji z innymi sprzedaje albo portal to zawsze musza cie dowiesc na miejsce.... nawet muszą Cie dowiesc jak Cie np zatrzymaja celnicy na 8h na wyjasnianie czegos na lotnisku także nie ma problemu ja tak raz miałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikun Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 a ha jak Ci linia sprzeda bilet taki że już po podróży transatlantykiem nie wyrobisza sie w ta czy tamtą stronę na ten krótki lot w twoim przypadku z PHL do chicago to zrób mega awanturę i zażądaj np kupony do knajpy na lotnisku ja tak czesto dostawałem np kupon na 20 eur ...maja to przygotowane jak ktos jest zły i awanturny i strazy ich procesem o odszkodowanie a jak ktos siedzi cicho to liże łapę niestety Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.