Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna Dla Studentki


Rekomendowane odpowiedzi

witam, piszę tego posta dlatego ze chcialabym poznac Wasze opinie na temat oceny mojej szansy na otrzymanie wizy turystycznej do USA. No wiec jestem studentka pierwszego roku studiow magisterskich z fizjoterapii, nie mam zadnej rodziny w USA, nikogo krewnego ktory przebywalby tam nielegalnie czy cos takiego. Mam tam kilku znajomych, ktorzy byi niedawno w Polsce i zaprosili mnie do USA ,zebym przyjechala na wycieczke na okolo 3 tyogdnie, lub miesiac. chcialabym bardzo poleciec ,pozwiedzac, zobaczyc Stany. Zalezy mi aby dostac wize teraz, bo na chwile obecna moj ojciec jest w stanie opalacic mi wszystkie koszty wyjazdu. Myslicie ze w mojej sytuacji mam szanse na wize turystyczna? dziekuje z gory za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

wg mnie masz szanse, oczywiscie przy dobrze rozegranej rozmowie....ALE to i tak zalezy od konsula...bo mozesz byc 200% pewniaczka, a tu ZONK :(

poczytaj temat o wizach B2 na forum i zobaczysz jak jest

PRZYGOTUJ SIE DO ROZMOWY, przygotuj sobie odpowiedzi na pytania ktoore zadaje konsul

masz studia dziennie, czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jednak musisz troche poczytac forum

sa tacy ze specjalnie zapisuja sie na studia aby dostac wize a potem nie wracaja ;)

To nie takie wiec dziwne ze chodzac na studia mozesz je zostawic

dlatego nalezy to pokazac na rozmowie,w odpowiedziach

to samo majac zone-meza,dziecko-dzieci mozna do nich nie wrocic

jakie ponoc,,ja z zycia swojego i nie tylko znam takie przypadki..

rodzice sa tylko na papierze i tyle ich sie widzialo-zna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Ty tak lecisz ale ktos inny ma inne plany i tzw placisz za takie osoby ze mowia jedno a robia cos innego