Skocz do zawartości

Usafis- Green Card Lottery-Oszustwo


tilda789

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

  • Odpowiedzi 105
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Czy ktoś z Was miał do czynienia z USAFIS organization?

Ja podejrzewam ,że padłam ofiarą oszustwa..

Przedwczoraj wyskoczyła mi ich stronka i z ciekawości zaczęłam wypełniać formularz rejestracyjny,podając imię,nazwisko,numer telefonu.Lecz jak doszło do innych bardziej szczegółowych detali zrezygnowałam z wypełniania.Następnego dnia rano zadzwonił telefon ,wyswietlił mi się numer amerykański.Odebrałam z ciekawości i chyba przez to całe moje zaspanie zaczęłam słuchać co ma mi Pani z USAFIS organization do powiedzenia.Była oczywiście bardzo miła i mówiła,że mój numer mają ponieważ się rejestrowałam wczoraj ale nie skończyłąm rejestracji dlatego dzwonią z "pomocą".Normalnie nie rozmawiam z ludzmi dzwoniącymi z call center albo chcącymi jakeś ankiety przeprowadzić ale tym razem się skusiłam.Pani przedstawiła mi charakterystykę działalności ,pytająć mnie o powód chęci wzięcia udziału w loterii.Wszystko wydało się bardzo profesjonalnie ,że nawet ja się nabrałam....Byłam nieufna na początku,ale Pani przesłała mi smsem potwierdzenie,że dodzwoniła się do mnie właśnie ta organizacja...Miałam pewne obawy,ale się nie rozłaczałam..Po tym jak wypełniłysmy formularz Pani powiedziała,że teraz muszę podać jej numer mojej karty żeby ona mogła zrobić przelew,bo oczywiście okazało się,że ta organizacja nie działa za darmo.Podobno płaci cię im,aby oni kontrolowali caly proces aplikacji,jednakże pamiętajcie że udział w loterii jest za darmo..Jak sie zapytałam za co w takim razie płacę,to Pani powiedziała,że za service...Więc z wielkim oporem ale dałam sie zbałamucić i zapłaciłam dużo pieniędzy ..Na szczęście nie byłam tak naiwna żeby podawać swoich danych konta...Sama dokonałam wpłaty...Wszystko byłoy ok ale kilka godzin po tym jak się zarejestrowałam i zapłaciłam zaczęłąm czytać fora internetowe ,opinie o tej właśnie organizacji.Przeraziłam się ponieważ ludzie piszą że to oszuśći i zwykli naciągacze...Niby dostałam jakiś numer i mam wgląd do swojej aplikacji ale teraz widzę że popełniłam niesamowitą głupotę...Czytałam,że niektórzy z nimi walczyli i udało sie odzyskać pieniądze..Ja zamierzam napisać ,iż chcę zrezygnować z wzięzia udziału w loterii i ze swiadczenia przez nich usług...Idę dzisiaj na policje,ponieważ jestem pewna ,że to oszuści.

czy ktoś z Was miał z nimi kontakt?albo wie co najlepiej w takiej sytuacji zrobić...(oprócz tego ,że się wie że się jest idiotą...)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam wszystkich w tym gorącym temacie i mam jedno pytanie, ponieważ też około 3 godzin temu dzwoniła do mnie pani w sprawie loterii wizowej. Procedura ta sama ble ble ble i w ogóle wszystko super, zastanawiam się nad jedną sprawą czy wszyscy, którzy ten numer podali, podali również trzy lub czterocyfrowy numer security CVV znajdujący się na pasku po stronie gdzie widnieje podpis, ponieważ bez tego numer jakakolwiek transakcja nie może zostać wykonana za pośrednictwem danej karty przez internet. Ja rozmowę z panią zakończyłem po podaniu wypukłego numeru karty bez numeru CVV na szczęście, jak mi się wydaje :), poza tym pani coś nie pasował numer karty, byc może źle mnie zrozumiała a ja po prostu przerwałem rozmowę czerwoną słuchawką w telefonie. Ciekawi mnie tylko czy tak jak pisałem, podaliście Państwo numer CVV.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalny - w US mozesz dokonac dowolnej platnosci uzywajac tylko i wylacznie numeru karty i expiration date. CVV wcale nie jest potrzebny bo nie jest to transakcja internetowa.

heh masz rację, potwierdził to mój konsultatnt podczas blokady karty :), że niektóre serwisy wymagają tylko expiration date i numeru karty, teraz już wiem dlaczego na wydrukach z terminali data ważności jest wyiksowana...całe życie się jednak człowiek uczy

dzięki za info

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

ZWRACAM SIĘ DO OSÓB, KTÓRYM UDAŁO SIĘ ODYSKAĆ KASĘ Z PROŚBĄ O PODPOWIEDŹ JAK TO ZROBILI.

Dałem się zrobić i dobrowolnie dałem zarobic firmie ze strony usagc

Śpieszę z odpowiedzią - trochę to trwało ale odzyskać pieniądze się udało.

Dałem się zrobić 20 lutego. W ciągu dnia szukałem strony oficjalnej rządu USA ale chyba coś słabo bo non stop wychodziły te gdzie chcieli numer karty debetowej/kredytowej.

Olałem sprawę gdy mi przeglądarka zadawała pytania o numer karty.

Pech chciał i moja głupota że wpisałem numer tel komórkowego.

Pod wieczór tego samego dnia zadzwonił mi numer z hongkongu (czego jeszcze nie wiedziałem sprawdziłem po zakończeniu rozmowy).

Miły Pan po angielsku rozpytał o kwestie aplikacji zapytał o dane odnośnie wykształcenia statusu zatrudnienia i cywilnego.

Powiedział że mam duże szanse i warto. W połowie rozmowy zapytał o kartę kredytową/debetową.

Maiłem duże wątpliwości co do legalności takich zapytań więc przez kolejne 20 minut się opierałem i poddawałem pod wątpliwość bezpieczeństwo tej transakcji.

W końcu ze względu na moje wątpliwości przełączono mnie do super'Wisiora'.

Przełożony przekonywał mnie, że wszystko będzie ok, że to jednorazowa opłata i że dane karty będą bezpieczne.

Chcieli ode mnie 300 kilkadziesiąt euro. Za 4 lata aplikacji na mnie i na żonę czyli jak gdyby 4 losowania z 2 szansami.

Kazałem im czekać na linii i porozmawiałem z żoną - powiedziała - rób co chcesz - bo wcześniej zapomniałem z nią o tym porozmawiać a tu już telefon ze "Stanów".

Wróciłem do rozmowy i powiedziałem że to za dużo te 300 kilkadziesiąt i że muszę zrezygnować bo to zrobi dużą dziurę w moim budżecie.

No to mi zaproponował 2 losowania po 2 czyli 4 szanse. za 158 euro.

No i powiedziałem ok z bólem i niepewnością. Podałem numer karty, datę ważności i 3 cyfrowy kod z tyłu karty, przy którym znowu się opierałem ale w końcu podałem.

W rozmowie zapewniali że nie pobierają kasy tylko muszą sprawdzić jakąś legalność. Jednak jak tylko podałem CVV to Pan mi powiedział że nie udało się pobrać kasy i będą próbowali pobrać przez bank w inny kraju. Cokolwiek miało to znaczyć.

Odetchnąłem z ulga, że się nie udało. Jednak okazało następnego dnia gdy poczytałem i nabrałem wątpliwości, co do legalności takich operacji i szwidla tego rodzaju, że skutecznie pobrano z mojego konta równowartość 158euro w dolarach.

Zrobiło mi się ciepło i już bogatszy o wiedzę i doświadczenia innych oszukanych zablokowałem kartę. ciśnienie trochę spadło.

Szukałem jak odzyskać pieniądze jednakże wszędzie szczątkowe informacje były.

Postanowiłem działać.

W międzyczasie na maila przysłali mi info żeby dostarczyć zdjęcia i że są do mojej dyspozycji przez 24h na dobę.

Zacząłem pisać. Miałem 3 maile do kontaktu. Od opiekuna, mail z którego przyszło i mail na wysłanie zdjęć.

Więc zacząłem pisać. Niestety po wysłaniu maili dzień po dniu nikt się nie odzywał, nie pisał "nie kochał".

oto treści maili które pisałem (wybaczcie moją angielszczynę)

Mail 1

dnia: 21 lutego 2013 11:58

Hello.

I have a big family problem and i could not participate in application program in nearest years.

I did't even log in to Your homepage.

Please accept my withdrawal and return the money (158 Euro) to my bank account.

Please forgive me.

Your sincerely

XXXXXXXX Piotr

Contact number +48504XXXXXX

Mail 2

21 lutego 2013 12:24

Please respond to my request of terminate our contract.

Your sincerely

XXXXXXXX Piotr

Mail 3

21 lutego 2013 15:14

Hi i still didn't become an answer.

Our agreement was that Your "service is available to you(me) for whatever you may need!" 24/7

and i still waiting for reply

XXXXXXXX Piotr

Potem trochę doczytałem i odważyłem się na bardziej odważny krok w treści maila troszkę kłamiąc bo na policji wcale nie byłem.

Mail 4

22 lutego 2013 8:28

I have reported problem about lack of contact to polish Police department.

They told me about Your company.

I have been recording our conversation - so i have proof how You assure me about lottery. Witch is now closed for 2014.

Registration for DV-2015 is not even open. You said that "tommorow" You are sending application and that is last day. It wasn't true.

I'am waiting until monday for money to return on my bank account.

Our agreement also was for 158 euros but you took the money in dollars.

I have 10 days to withdraw from agreement signed by phone.

If i will not get refund my money until monday i will contact US of America authorities as Police officer told me to do.

Sincerely

XXXXXXXX Piotr

Niestety 0 odpowiedzi.

Zacząłem grzebać na ich stronce i oczywiście support zawsze byl offline ale mieli formularz kontaktowy.

Dodatkowo znalazłem info że jest opcja wycofania się z umowy jak tylko oni wyrażą na to zgodę ale pobieraja opłatę w wysokości 10%.

Stwierdziłem trudno i uzyłem formularza kontaktowego

Formularz kontaktowy 1 - 22 lutego 2013 9:04

I wanna to cancel my application. Please refund money to bank account. If

there is no other possibility take this 10%.

Formularz kontaktowy 2 - dnia: 25 lutego 2013 13:18

Still waiting for money return. Have a nice day.

Formularz kontaktowy 3 - dnia: 25 lutego 2013 14:51

hi. Still no money refund on my account. Please answer.

Wreszcie 26 lutego zadzwonili do mnie. Tym razem była to pani.

Pytała że chciałem kontaktu i co się stało.

Więc powiedziałem co pisałem na początku że rodzinny problem, że nie skorzystam i proszę o zwrot.

Pani mi na to że nie ma takiej mozliwości i że uczestnicze 2 lata po 2 szanse i że aplikacja jest założona.

Na to ja przytoczyłem umowę z 1 rozmówcą i to że pytałem jaka to loteria i że pytałem czt to DV 2015 ale mi nie udzielono odpowiedzi a teraz wiem, że DV2015

dopiero zacznie sie w październiku 2013. Pani zaczęła być nie miła i że nie mam racji i że DV2014 nadal trwa (a mnie sie wydawało że już pod koniec listopada 2012 zamknieto możliwość aplikowania).

Przerywała i wchodziła mi w zdanie krzycząc. I znowu powiedziała że nie ma takiej możliwości żeby mi kasę zwrócili bo u nich w systemie mam juz aplikację.

Powiedziałem jej zatem że przecież nic nie zrobili a ja nawet zdjęć nie posłałem. Nic nie zrobili bo w końcu to tylko w systemie komputerowym doszedł nowy rekord a nie że jakaś wielce nazwana aplikacja dla mnie została otwarta.

Pani się dalej upierała - więc zadałem jej pytanie którego tak od razu nie skumała ale jak powtórzyłem to ..... wybuchła krzycząc mi ok że pobierają 10% fee i że będę "refunded" i rzuciła słuchawką.

Zapytałem tę przemiłą Panią czy za te 158 euro mam ich nękać spamem mailowym czy o to jej chodzi. Potem jak nie skumała zapytałem czy mam im zrobić spam i zablokować serwery. hehe

Następnego dnia potwierdzono mi że będzie refund.

Mail od usagc - 27 lutego 2013 12:37

ello,

Thank you for contacting us.

You are being refunded.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.

Sincerely,

Jon

Odpisałem

Mail 5 - 28 lutego 2013 10:11

Ok i'am waiting for money to appear on bank acc

I dostałem szybką odpowiedź - 1 marca 2013 10:46

Hello

Thank you for contacting us.

You will see it in less than 3 weeks.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.

Sincerely,

Jon

Pozostało tylko czekać.

Ku mojemu zdziwieniu 7 marca dostałem zwrot.

I tak jak pobrali mi tam 200 kilkadziesiąt dolarów tak tyle samo wróciło. Nowy kurs sprawił że mam o 5 zł wiecej z tej smiesznej transakcji a 10% fee nie zostało w ogle pobrane.

Proponuje obrać podobny kurs ku odzyskaniu pieniędzy.

Pozdrawiam wszystkich oszukanych przez nich i zarazem samych siebie.

P.S.

Dopiero 3 marca 2013 15:19 dosatłem odpowiedź na mail nr 4 -

Hello mr. XXXXXXXX Piotr ,

first of all we are going to register you into the 2015 dv program wich will take place on october 2014 . (Czyli jednak mnie oszukiwali)

If we would not have registered you into the program the same day we spoke so we would have to delete your application .

The reson the deadline was on the same day is becouse it takes a long time to correct and handle the application .

And the amount that was deducted in us dollars was the same amount that we have agreed for in euros , after all we are in usa . (a dzwonili z hongkongu - no chyba że mają voipa)

we also sent your request for cancelation to costumore service - they will contact you in 48 hours . (a to juz było dawno po kontakcie)

Best regards ,

Jonny Ross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...