Jump to content

Pytanie O Czas Oczekiwania Na Egzamin Na Obywatelstwo.


Bea1

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Mam pytanie, czy moze ktos zdawal w Bostonie/o ile sie nie myle tam zdaja rezydenci z MA/ egzamin na obywatelstwo?

dla osob, ktore sie przygotowuja do egzaminu pozwole sobie wkleic super link z "nowymi" testami/100 pytan i odpowiedzi/ plus podane sa tam zdania jakie moga nam sie trafic do napisania/ fajnie jest miec glosniki..Jest to naprawde doskonale do nauki..ale o tym sie juz pewnie przekonam sama calkiem niedlugo:). Mam juz wezwanie na "odciski"...i zastanawiam sie wlasnie jak dlugo bede musiala czekac i jak to wszystko wyglada w moim stanie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i bardzo dziekuje za info.

http://www.passcitiz...sTest/test.html#

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Mozesz sprawdzic czas oczekiwania na forum, jest taki temat podpiety w dziale enigracja. Albo na www.uscis.gov mozesz sprawdzic processing times wpisujac nazwe formy (w tym przypadku N 400 ciebie) i field office w ktorym jest ono rozpatrywane https://egov.uscis.gov/cris/Dashboard/CaseStatus.do

Co do pytan I pomocy do testu to ja kierowalabym sie jedynie strona rzadowa, mozna z niej zciagnac rowniez flash cards do nauki oraz same pytania I odpowiedzi ktore mozna zrzucic sobie potem na iPoda albo telefon. Ja osobiscie wole ksiazeczke do nauki ktora dostaniesz jak pojdziesz na biometrics.

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziekuje:). Ten link , ktory podalam to sa dokladnie te same pytania i odpowiedzi co na oficjalnej stronie...tutaj jest jeszcze plus, ze mozna uslyszec pytania i odpowiedzi, plus zdania do napisania w formie "dyktanda" czyli ze sluchu;)..a i jeszcze mozna sobie tez sprawdzic w swoim stanie sentorow, kongresmenow, gubernatora itd..tak wiec ogromne ulatwienie bez szukania wielkiego:)..dlatego naprawde polecam:)...jest tez stary test dla porownania..czyli wszystko to co moze sie przydac...Ucze sie z tego i musze przyznac,ze w krotkim czasie opanowalam te 100 pytan i chyba mniej juz panikuje...Pozdrawiam serdecznie i nadal tak po ciii licze, ze ktos sie odezwie z MA i napisze jak to wygladalo "u nas".

Link to comment
Share on other sites

Supertraveller jak kto bez wkuwania a te czytanie o USA,.interesowanie sie ;)

to tez jest wkuwanie w glowe :) dlatego jest to dla Ciebie latwe,proste

Z tym się zgodzę ;)

Ten egzamin powinien być formalnością dla kogoś kto mieszka w Stanach. Tymczasem 1 na 3 Amerykanów nie zdałby testu na obywatelstwo - http://www.dailymail...nship-test.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...