Skocz do zawartości

Wstrzymanie Rozpatrywania Wniosku O Wizę Po Rozmowie Z Konsulem, Proszę O Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

witam, dziś byłam na rozmowie z konsulem w Krakowie wszystko było pięknie cacy dopóki konsul nie powiedział że mamy problem a dokładnie " ze mną nie ma problemu, ja wizę dam ale trzeba czekać" po czym oddał mi paszport i powiedział że za miesiąc mam oczekiwać telefonu z informacją czy Waszyngton pozytywnie rozpatrzył mój wniosek tzn. mam po prostu wstrzymanie rozpatrywania wniosku o wizę z paragrafu 221(g) . nie wiem dlaczego, nie mam nikogo w stanach a jechałam do przyjaciół rodziny poza tym jestem studentką a po nim widać było że chciał dać ale nie mógł, bo widziałam że już po przeczytaniu nazwiska wiedział że mam wstrzymany nawet skomentował " this is stupid". Mimo tego z 3 razy powtórzył że dostanę tylko mam czekać.Miał ktoś z was tak ? chodzi mi oczywiście jak to się skończyło tzn czy dostali państwo tą wizę? dodam że to proces administracyjny czyli że żadnych dokumentów nie muszę dostarczać oni sami rozpatrują mój wniosek, konsul kazał mi jeszcze podać nazwiska rodzeństwa i w jakich krajach byłam dodatkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Pytania : ile mam lat,co studiuje, gdzie jade. I potem kazał mu napisać na kartce imiona i nazwiska mojegO rodzeństwa oraz w jakich krajach byłam i gdzie studiuje. powiedział że to przyspieszy czy proces..byłbardzo miły jak mówiłam chciał dac i zapewniał że dostanę, ale boję się że jednak nie dlatego chciałabym wiedziec jak takie historię się skończyły?co do nazwiska nie mam pojęcia raczej nie mam w rodzinie jakichś ludzi co by im się narazili tym bardziej że nikogo nie mam, nie miałam w stanach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach