teh0lozn Napisano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2014 Cześć,Jestem zainteresowany wyjazdem na stałe do USA jednak nie mam pojęcia co i jak.Wiem tylko że potrzebuję wizę, dlatego mam kilka pytań do was. 1. Jestem uczniem technikum, na profilu informatycznym i zastanawiam się czy po ukończeniu go będę mógł znaleźć w miarę dobrze płatną pracę. Co o tym sądzicie?2. Jak to jest z tymi wizami? Są wydawane na różny okres czasu jednak z tego co wiem mogę przebywać na terenie stanów tylko przez 3 miesiące a żeby zostać obywatelem muszę przebywać 5lat.Więc jak legalnie mam to zrobić?3. Co mi daje zaproszenie do stanów od znajomego?4. Ile pieniędzy będę potrzebował na wyjazd?To tylko kilka, najważniejszych pytań w miarę wątpliwości będę zadawał kolejne.Pozdrawiam, Arek
Joanna30 Napisano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2014 Może zacznij od lektury stron ambasady USA, bo: 1) do wizy pracowniczej najpierw potrzebny jest pracodawca (a dlaczego - to znajdziesz na stronach ambasady) 2) to zależy jaka wiza, sam pobyt na jakiejś wizie wcale nie prowadzi do obywatelstwa... a skąd wziąłeś te trzy miesiące? 3) nic 4) to zależy w jakim celu chcesz tam jechać Czytaj forum, strony ambasady i jak zapoznasz się trochę z tym, czym się te wizy je, to zadawaj pytania.
teh0lozn Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2014 Te 3 miesiące znalazłem na jakimś portalu w odmętach internetu.4) Chcę się tam przeprowadzić, znaleźć pracę i żyć już tam na stałe.
kzielu Napisano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2014 Nie masz w tej chwili zadnej drogi aby tego dokonac. Jak profil informatyczny, to powinienes byc w stanie znalezc informacje na temat co jest potrzebne do emigracji do US. Hint - nie mozna po prostu sobie wyjechac.
Joanna30 Napisano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2014 No to do tego potrzebna jest Ci odpowiednia wiza. Jaka? Wszystkie rodzaje wiz wraz z opisami, dla kogo są, znajdziesz na stronie ambasady.