Skocz do zawartości

Green Card Czy Visa Turystyczna?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja matka jest obywatelem USA od 9 lat. Chciałabym wraz z mężem wyjechać do niej na jakiś czas. Czy fakt, że jest ona obywatelem USA pomoże nam w staraniu się o wizę turystyczną? Czy mój mąż ma większe szanse na otrzymanie takiej wizy? Dodam, że mąż pracuje a ja nie i nie studiuję. Nie mamy też dzieci. W 2007 roku otrzymałam wizę która była na 1 rok( wtedy mama nie była jeszcze obywatelem, gdyż obywatelstwo dostała podczas mojego pobytu tam). Mój mąż który wówczas nie był moim mężem a chłopakiem nie dostał wizy. Jak wygląda rozmowa z konsulem w takiej sytuacji gdy chcemy jechać razem. czy rozmowy są osobno czy stajemy do rozmowy razem z mężem. Czy mama powinna dostarczyć mi jakieś dokumenty które pomogłyby nam w otrzymaniu wizy?

Jak ma się do tego zielona karta. Czy mama może złożyć jakieś dokumenty abyśmy razem z mężem mogli otrzymać GC? Co powinna zrobić? Jak długo trwa procedura? Czy może to złożyć tylko na mnie czy na mojego męża również? Dodam, że ja mam 28 lat a mąż 32. Bardzo proszę o pomoc zarówno w sprawie z wizą turystyczną jak i z GC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja Matka może złożyć papiery, żeby Cię sponsorować. Masz 28 lat, a nie max 21, więc nie dostaniesz z automatu obywatelstwa/zielonej karty. Ale wynika z tego, że jakbyś myślała nad tym duuużo wcześniej to miałabyś większe możliwości i krótszą drogę. Nie wiem jak to wygląda szczegółowo. Sponsoring o który możesz się starać trwa kilka lat (oczekiwania) i nie wiem jak z Twoim mężem. Poczekaj na kogoś mądrzejszego w temacie. Ale jakieś możliwości masz :)