wickedstone Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Ladies and Gentelman Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie emigracji ekonomicznej do USA i Kanady. Coś o sobie: nazywam się Maciek mam 22 lata i studiuję Arabistykę na Uniwersytecie Warszawskim (Arabic Studies). Po studiach chciałbym wyjechać do Ameryki na jakiś czas z 2 prostych powodów: Chce zwiedzić Kanadę i Stany no i oczywiścię zarobić. W te wakacje 3 miesiące byłem w Toronto i bardzo mi się spodobało to miejsce, mam też tam dalszą rodzię, która minie ugościła i załatwiła prace w fabryce. Czy ktoś z Was orientuje się jak wygląda rynek pracy dla ludzi władających językami orientalnymi? Chcę zrobić specjalizację tłumacza, ale mogę pracować wszędzie tam gdzie przyda się język arabski i perski (poza kebsem) Czy jest tu ktoś kto może mi doradzić gdzie szukać, co czytać i nad czym pracować? Mam jeszcze rok do zakończenia stdiów. Czy mój dyplom będzie w ogóle uznany? Czy jest możliwy staż w jakiejś instytucji w wakacje? Bardzo proszę o informacje. Nie jestem muzułmaninem Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Zanim zaczniesz sie martwic o uznawanie dyplomu, to poczytaj o wizach pracowniczych bo bez tego do USA nie wyemigrujesz (przynajmniej w tej kategorii). Nie znam sie na tych wizach tak bardzo, ale nie wydaje mi sie zeby te studia i znajomosc jezyka kwalifikowaly cie do nich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 Kanada to j.angielski i francuski plus Twój i jak umiesz te języki? Link to comment Share on other sites More sharing options...