Skocz do zawartości

DV 2021


Michal O

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
14 godzin temu, mareknoda napisał:

Witam,

Cały czas mam komunikat:

"The requested URL was rejected. Please consult with your administrator." 

o co chodzi?, to już 3 dzień.

Masa znajomych ma ten sam błąd - po naciśnieciu submit pojawia się :
 

Ta witryna jest nieosiągalna

Połączenie zostało zresetowane.

Wypróbuj te rozwiązania:

ERR_CONNECTION_RESET


pomimo, że wszystkie pozostałe strony działają poprawnie.

Oczywiście, nie mają żadnych serwerów Proxy ani zapór sieciowych utrudniających komunikację.

  • Odpowiedzi 240
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano
4 godziny temu, kislawa napisał:

Mi też wywalało błąd, ale po 3 czy 4 próbie poszło. 

Czy zmieniałaś rozmiar zdjęcia jak radzi @DanielCA ?
Nie wiem co im doradzić, ponieważ od strony informatycznej (software i hardware) i jedni i drudzy wszystko mają  prawidłowo.

Napisano
4 minuty temu, Levix napisał:

Program antywirusowy to coś innego niż zapora windowsa, wyłącz to i to.

 

14 godzin temu, ilya_ napisał:

 

 

 

moze tez tak byc, ze blokuje antywirus / firewall...

wylaczcie tego windowsowego firewalla na chwile.

 Dzięki za odpowiedź! Miłego wieczoru :)

Napisano

Ja spróbowałam przed chwilą - 01.33 AM - i zamiast Chrome czy Firefox użyłam Microsoft Edge. Wypełnione wszystkie pola poprawnie (specjalnie w jednym nie wpisałam kraju zamieszkania i formularz wymusił jego poprawienie). Po naciśnięciu Submit :
"

 

Hmm... nie można nawiązać połączenia z tą stroną

Sugerowane rozwiązanie


Zasady zachowania poufności informacji

Znajomi próbowali dziś przez cały dzień z różnymi przeglądarkami. Rezultat jak u mnie i w poprzednich postach.
 
Napisano

Edit: czy komuś z osób, którym wyświetlał się ten/podobny błąd po naciśnięciu "Submit" udało się z sukcesem przesłać formularz i otrzymać numer potwierdzający jego złożenie?
Jeśli tak - to cóż zrobił(a) ta osoba?
Zdjęcia mieszczą się w limicie - u mnie ok 120 k każde u znajomych różnie - jedni 180k, inni 110k (limit wg instrukcji to 240k per image);
Wszystkie strony i zasoby internetu są dostępne (captcha z oficjalnej strony działa, ja sprawdzałam czy formularz jest weryfikowany w trakcie wypełniania (patrz wyżej) - jest i to też działa) więc to nie problem po naszej stronie;
Różne godziny prób składania aplikacji.

Napisano
15 godzin temu, Halyna napisał:

Czy zmieniałaś rozmiar zdjęcia jak radzi @DanielCA ?
Nie wiem co im doradzić, ponieważ od strony informatycznej (software i hardware) i jedni i drudzy wszystko mają  prawidłowo.

Nie, po prostu próbowałem kilka razy. Za każdym razem wywalało się gdzie indziej, wiec moim zdaniem to ich strona technicznie leży :) 

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...