Halyna Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 14 godzin temu, mareknoda napisał: Witam, Cały czas mam komunikat: "The requested URL was rejected. Please consult with your administrator." o co chodzi?, to już 3 dzień. Masa znajomych ma ten sam błąd - po naciśnieciu submit pojawia się : Ta witryna jest nieosiągalna Połączenie zostało zresetowane. Wypróbuj te rozwiązania: Sprawdź połączenie Sprawdź serwer proxy i zaporę sieciową ERR_CONNECTION_RESET pomimo, że wszystkie pozostałe strony działają poprawnie. Oczywiście, nie mają żadnych serwerów Proxy ani zapór sieciowych utrudniających komunikację.
kislawa Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 Mi też wywalało błąd, ale po 3 czy 4 próbie poszło.
Halyna Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 4 godziny temu, kislawa napisał: Mi też wywalało błąd, ale po 3 czy 4 próbie poszło. Czy zmieniałaś rozmiar zdjęcia jak radzi @DanielCA ? Nie wiem co im doradzić, ponieważ od strony informatycznej (software i hardware) i jedni i drudzy wszystko mają prawidłowo.
krakersiiik Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 14 godzin temu, ilya_ napisał: moze tez tak byc, ze blokuje antywirus / firewall... wylaczcie tego windowsowego firewalla na chwile. Chodzi np o Avasta?
Levix Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 Program antywirusowy to coś innego niż zapora windowsa, wyłącz to i to.
krakersiiik Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 4 minuty temu, Levix napisał: Program antywirusowy to coś innego niż zapora windowsa, wyłącz to i to. 14 godzin temu, ilya_ napisał: moze tez tak byc, ze blokuje antywirus / firewall... wylaczcie tego windowsowego firewalla na chwile. Dzięki za odpowiedź! Miłego wieczoru
motorolnik Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 To jest odpowiedź z serwera. Nie zależy od systemu operacyjnego.
Halyna Napisano 8 Października 2019 Zgłoś Napisano 8 Października 2019 Ja spróbowałam przed chwilą - 01.33 AM - i zamiast Chrome czy Firefox użyłam Microsoft Edge. Wypełnione wszystkie pola poprawnie (specjalnie w jednym nie wpisałam kraju zamieszkania i formularz wymusił jego poprawienie). Po naciśnięciu Submit : " Hmm... nie można nawiązać połączenia z tą stroną Sugerowane rozwiązanie Upewnij się, że używasz poprawnego adresu internetowego: https://www.dvlottery.state.gov Wyszukaj „https://www.dvlottery.state.gov” w przeglądarce Bing Odśwież stronę Szczegóły Zgłoś ten problem Zasady zachowania poufności informacjiZnajomi próbowali dziś przez cały dzień z różnymi przeglądarkami. Rezultat jak u mnie i w poprzednich postach.
Halyna Napisano 9 Października 2019 Zgłoś Napisano 9 Października 2019 Edit: czy komuś z osób, którym wyświetlał się ten/podobny błąd po naciśnięciu "Submit" udało się z sukcesem przesłać formularz i otrzymać numer potwierdzający jego złożenie? Jeśli tak - to cóż zrobił(a) ta osoba? Zdjęcia mieszczą się w limicie - u mnie ok 120 k każde u znajomych różnie - jedni 180k, inni 110k (limit wg instrukcji to 240k per image); Wszystkie strony i zasoby internetu są dostępne (captcha z oficjalnej strony działa, ja sprawdzałam czy formularz jest weryfikowany w trakcie wypełniania (patrz wyżej) - jest i to też działa) więc to nie problem po naszej stronie; Różne godziny prób składania aplikacji.
kislawa Napisano 9 Października 2019 Zgłoś Napisano 9 Października 2019 15 godzin temu, Halyna napisał: Czy zmieniałaś rozmiar zdjęcia jak radzi @DanielCA ? Nie wiem co im doradzić, ponieważ od strony informatycznej (software i hardware) i jedni i drudzy wszystko mają prawidłowo. Nie, po prostu próbowałem kilka razy. Za każdym razem wywalało się gdzie indziej, wiec moim zdaniem to ich strona technicznie leży
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.