Skocz do zawartości

DV 2021

Michal O

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 240
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Godzinę temu, czempislaw napisał:

Witam , a ja mam do was takie pytanie które dla niektórych możne wydawać się idiotyczne a mianowicie jak robicie zdjęcia u fotografa to robicie je w formie cyfrowej czy w papierowej a później skanujecie ??

Pozdrawiam 

cyfrowo najszybciej, nie ma co się bawić

Chciałam pochylić się na chwile nad kwestią błędu, który pojawiał się znacznej ilości ludzi na całym świecie aplikujących do loterii wizowej, w kontekście wpisu pewnej osoby na stronie :

http://britsimonsays.com/looking-for-a-volunteer-who-is-having-a-problem-entering-dv2021/

cyt:
"(...) Being in the IT industry, I was mulling over this over a cuppa… If I were to go submit another entry now with the exact same details, will the system give me another confirmation number? If yes, and there is no check of duplicate entries based on say the passport number etc at the time of submission, then one could argue that some of the first entries that timed out for some of us without a confirmation number coming back, may have actually gone through successfully at the other end and it’s just that the confirmation number was lost in transit on the way back (say due to a system fault, overload, internet connection problem). If this happened, it would make any subsequent submissions double entries and therefore would result in disqualification in the future. I can’t test this with my details due to obvious reasons.. but maybe one could try this with dummy details and see what happens! Purely academic at this point as I have submitted my details “twice” – once when the operation timed out and once when I received the confirmation number. Hey ho. (...)"

rzekomo wg Brit Simon'a :

"(...)
There is an immediate online check of a duplicate entry – probably checking on passport number.  (...)"

ale na chwilę obecną nie ma żadnego oficjalnego potwierdzenia przedmiotowego faktu.

5 godzin temu, Halyna napisał:

Chciałam pochylić się na chwile nad kwestią błędu, który pojawiał się znacznej ilości ludzi na całym świecie aplikujących do loterii wizowej, w kontekście wpisu pewnej osoby na stronie :

http://britsimonsays.com/looking-for-a-volunteer-who-is-having-a-problem-entering-dv2021/

cyt:
"(...) Being in the IT industry, I was mulling over this over a cuppa… If I were to go submit another entry now with the exact same details, will the system give me another confirmation number? If yes, and there is no check of duplicate entries based on say the passport number etc at the time of submission, then one could argue that some of the first entries that timed out for some of us without a confirmation number coming back, may have actually gone through successfully at the other end and it’s just that the confirmation number was lost in transit on the way back (say due to a system fault, overload, internet connection problem). If this happened, it would make any subsequent submissions double entries and therefore would result in disqualification in the future. I can’t test this with my details due to obvious reasons.. but maybe one could try this with dummy details and see what happens! Purely academic at this point as I have submitted my details “twice” – once when the operation timed out and once when I received the confirmation number. Hey ho. (...)"

rzekomo wg Brit Simon'a :

"(...)
There is an immediate online check of a duplicate entry – probably checking on passport number.  (...)"

ale na chwilę obecną nie ma żadnego oficjalnego potwierdzenia przedmiotowego faktu.

Z tego co ja podglądałem w konsoli w firefoxie to w moim przypadku wiadomość o błędzie przychodziła z serwera DHS. Więc się nie martwię.

7 godzin temu, Ania1990 napisał:

czesc, chce poczekac z wyslaniem aplikacji do 1 listopada, czyli troche na ostatni moment. Pamietam cos jednak, ze kiedys loteria zostala skrocona i wnioski wyslane na koniec nie byly brane pod uwage, czy ktos pamieta moze taka sytuacja i o co dokladnie chodzilo i w ktorym roku to bylo?

Loteria była kiedyś wydłużona a nie skrócona. 

5 minutes ago, nula said:

Czy mając wylosowaną  wizę H1b (w trakcie procedury, ale przed wizytą w ambasadzie) można składać wnioski o GC? 

Nie narazimy się w ten sposób na odmowę wizy H1b? 

Wiza H1b jest tak zwana wiza dual-intent. Przez to, mimo ze jest wiza nieimigracyjna, nie przeszkadza ubiegac sie rownolegle o wize imigracyjna.

• Jackie zablokował ten temat

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...