Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Córka składa aplikację na rok w liceum w usa (High School), jednym z wymaganych dokumentów jest ankieta dot. stanu i szczepień, oczywiście formularze są po angielsku. Okazuje się w mieście takim jak Kraków nie jestem znaleźć lekarza, który by to zrobił. Zarówno lekarz rodzinny, jak i firmy typu Luxmed, Medicover i inne nie wykonują takiej usługi. Pisałem też do kilku lekarzy pediatrów z portalu znanylekarz, którzy posługują się angielskim i też nic. Czy zna ktoś jakiegoś lekarza, który robi takie badania? Jeżeli trzeba pojedziemy też do innego miasta.

Napisano
55 minutes ago, Roelka v.2 said:

Takie badania robi sie u lekarzy wyznaczonych przez ambasade/konsulat.

https://pl.usembassy.gov/pl/visas-pl/badania-lekarskie/

Nie do konca - podejzewam ze szkola chce vaccination record od primary health doctor zeby sie upewnic ze wszystkie wymagane szczepienia sa zrobione- to standard w szkolach. Odpowiednich takiej polskiej ksiazeczki szczepien (nie wiem czy jeszcze funkcjonuja)

Napisano

Też się zgadzam, że OP chyba nie pyta o wymagania imigracyjne a o wymagania stawiane przez szkołę.

Ja bym zrobił tak:
- przetłumaczył ankietę na język polski (samemu)
- poprosił lekarza rodzinnego o wypełnienie i podpisanie i podpieczętowanie (po polsku)
- przetłumaczył samemu na angielski i opatrzył tłumaczenie taką deklaracją:

==============

I, [full name], certify that I am fluent  in English and Polish, and that the above/attached document is an accurate translation of the enclosed document titled [name of document].

[Translator’s Address]

================

Powinno to w szkole starczyć.

Napisano (edytowane)