neska Napisano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2011 Widze, że oni dzwonią do wszystkich przed weekendem żeby ktoś kto się zorientuje miał utrudnioną drogę zablokowania wyjścia pieniedzy. Jeżeli możesz to napisz jeszcze jak rozwiązałeś sytuację z bankiem bo ja niestety mam problem z bankiem, ponieważ jak się zorientowałam że to przekręt poszłam do swojego banku i powiedziałam również, że podejrzewam iż ktoś będzie czyścił mi konto. Ale pani która siedzi 10 lat w banku nie miała pojęcia co ma robic i zapewniła mnie że w żaden sposób nie wypłyną z konta bez mojego potwierdzenia, chociaz mówiłam jej że podałam nry karty. Niestety pani sie zdziwiła bardzo jak ją poinformowałam że wieczorem tego samego dnia co u nich byłam wypłynęły pieniądze, a najgorsze jest to że powiedziała mi że nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności (kierowniczka banku trzymała jej stronę) . Pozdrawiam
riccardo Napisano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2011 Ja caly ten formularz wypelnilem w sobote wieczorem a wczoraj (niedziela) zadzwonili do mnie ok godziny 18 w celu potwierdzenia i jeszcze tam podania tego nr konta i dancyh innych. Skonczylem rozmawiac z nim po godzinie. I jakos kolo godziny 20 zaczalem szperac i szukac czegos na ich temat w internecie i wlasnie wtedy zobaczylem ze to oszusci, wiec nie czekajac zadzwonilem do banku. Szczerze to nie mialem problemow, pani powiedziala ze jak najbardziej taka reklamacje uwzgledniaja tym bardziej ze pieniadze jeszcze do nich nie dotarly. Poinformowano mnie, ze musze dzisiaj wyslac banku takie zaswiadczenie no i oni w ciagu 5 dni rozpatrza czy oddadza mi pieniadze czy nie. Dziwi mnie to, ze pani w banku nie zaproponowala Ci po prostu zmiany karty
sly6 Napisano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2011 pytalas sie moze neska w dziale kart kredytowych o ta sprawe dzwon-pisz co centrali banku w tej sprawie
neska Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 Najgorsze jest to , że pani z banku niemiała zielonego pojęcia co robić jak jej powiedziałam o całej sprawie i poprosiłam żeby mi jakoś pomogła, bo w nerwach jakoś najpierw poszłam do banku zamiast blokować kartę. Chodzi mi też o to czy ktoś wie czy w momencie kiedy oni pobrali mi w czwartek w nocy pierwszą transzę pieniędzy, bank mółg zatrzymać to rano, jak byłam u nich, tą transakcję i nie puścić pieniędzy (bo były one tak jakby zamrożone na koncie). Jak rozmawiałam z ludźmi z visy to mi powiedzieli że nie, ale wiem że w niektórych sytuacjach jest to możliwe. Siostra mi mówiła że miała taką sytuację w swoim banku ,że poszły przelewy ale ona poszła do banku i powiedziała że nieprawidłowo puszczono przelewy i bank cofną te pieniądze.
sly6 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 neska jak sama napisalas w nie ktorych przypadkach da sie cos zrobic , a jak nie to pieniedzy nie cofniesz z innego banku.. mozesz zablokowac kolejne wyplywy z konta..
neska Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 Pani kierownik mojego banku powiedziała, że ona na moim miejscu przyszła by do banku i wypłaciła wszystkie pieniądze z konta zatkoało mnie jak to usłyszałam
Joanna30 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 Jak ktoś Ci zabiera pieniądze z karty (nieważne, że wcześniej sama na to zezwoliłaś), to dzwonisz do banku i kartę blokujesz. Postępujesz dokładnie tak samo, jak w przypadku zgubienia/kradzieży karty. Bank przyjmie zgłoszenie telefonicznie i kartę zablokuje, ale potem wymagana jest też wizyta w oddziale, żeby taką operację potwierdzić. Przynajmniej ja tak miałam.
neska Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 A zdązyli Ci pobrac pieniądze przed tym jak zablokowałaś kartę?
Joanna30 Napisano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2011 Ja akurat nikomu nie podawałam danych, tylko po prostu karta została mi skradziona. I nie. Nikt nie zdążył pobrać żadnych pieniędzy. Bo dość szybko zareagowałam po tym, jak zorientowałam się, że karty nie mam. Zaraz zadzwoniłam na kartolinię, a że był to dość późny wieczór w sobotę, to dopiero w poniedziałek mogłam pójść do banku i osobiście potwierdzić blokadę karty. Niemniej jednak blokada działała już od chwili, kiedy telefonicznie ją zgłosiłam.
maciopa Napisano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Napisano 30 Stycznia 2012 Hej! Pojawiającego się spamu związanego z wygraną w DVLoterry ciąg dalszy - zamieszczam ku przestrodze (ze względów na ilośc textu nie zamieszczam całego maila): poczta od: U.S. Department of State [dv@travel-state-program.com] " Your registered name Artur Golonka ( spam_mail@wp.pl ) is included to show this message originated from U.S. Department of State. U.S. Department of State notifies Artur Golonka of being selected as a winner of the Diversity Visa program. Dear Artur Golonka , You are one of the 50,000 winners selected by the computer random draw from the 12.1 million entries registered in the Diversity Immigrant Visa Program . The Diversity Immigrant Visa program is a United States congressionally-mandated lottery program for receiving a United States Permanent Resident Card. It is also known as the Green Card Lottery. Winner Details Acceptance Date: Sunday 29th of January 2012 11:07:43 PM Winner Name: Artur Golonka Country of Birth: Poland Phone Number: 48-55-6213411 Diversity Visa Details With the Diversity Visa (also known as Green Card) you will enjoy all the advantages and benefits of a U.S. permanent resident, including health and education benefits, and employment opportunities along with guidance in your new country, orientation sessions and programs to integrate into mainstream American society. Once received you can use it at any time you want to move in the United States or just travel. The visa must be renewed after 10 years. U.S. Government helps you with the accommodation and offers you Health Insurance (Freedom HSA Direct Individual Health insurance for 1 year), Dwelling (Apartment in any city you prefer, 1 bedroom for 3 months ), a guaranteed job (in the field that you are are currently qualified so you can start working even from the first week you arrive in the United States and get paid as U.S citizen. ) and education (for U.S. Students or Higher Education through EducationUSA. It includes transfer to a U.S college or University so you can continue your educational study. More details can be found at http://educationusa.state.gov/ .) Processing fees Type of Residence Card Status Amount (per person) United States Permanent Resident Card Granted! - Waiting for payment of processing fee $879 Processing fees Included Total $879 Although the Diversity Visa participation was free, the law and regulations require to every diversity visa winner to pay a visa processing fee of $879. The Diversity Visa(Green Card) is guaranteed upon receiving the payment. The per person fee for each Diversity Visa is $879, payable in U.S. dollars or equivalent of your local currency. This $879 fee is the only fee a winner needs to pay throughout the entire relocation process. Accompanying family members(wife/husband, fiancee, brothers, sisters, childrens, cousins) may be included in the program and their visas will be provided at the same time with yours so you can travel/move together in the same time. However the fees must be paid per person and each member(e.g wife, brother, parents, childrens, cousin) must pay $879. There is no discount for childrens. Please note that you are allowed to take with you as many family members you want. However for each person you must pay an additional amount of U.S $879 " itd itp żeby wpłacić Western Union na dane: "After you find a Western Union agency you need to go with cash money, an identity card(e.g passport or national identity card) and send the payment to the U.S. embassy agent address in United Kingdom: Name : Johan Miller Address: 73 Queens Avenue London, N20 0JB United Kingdom The payment must be sent to the above U.S. embassy agent address in United Kingdom because the U.S. Department of State decided this based on the diplomatic relations with your country. " W szczegółach wiadomości możemy przeczytać m.in: Received: from mail-vw0-f78.google.com ([209.85.212.78]) Jeszcze raz powtarzam głośno ku przestrodze aby NIKT NIE DAŁ SIĘ NABRAĆ!!!! US Dept of State NIE PRZYSYŁA MAILI GRATULACYJNYCH!!! Jedyna możliwośc sprawdzenia to od dnia 01.05.2012 na stronie : https://www.dvlottery.state.gov/ I NIE WPŁACAMY ŻADNEJ KASY VIA WESTERN UNION!! ps. Mr Artur Golonka chyba nie istnieje w rzeczywistości ;-D (dane wyssane z palca gdzieś w 2006 roku) ps2. tutaj możemy sobie poczytać o innych wersjach scamu loteryjnego : http://antifraudintl.org/forumdisplay.php?f=20 ps3. swoją drogą przykład Polaków nabierających się na wszelkiego rodzaju "scamy" lub przekręty (np kupno okazyjnego auta via serwis aukcyjny) mogłby stanowić świetną bazę na pracę doktorską ;-D
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.