olmeca Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 9 godzin temu, RobertNYc napisał: Bo kupiłeś tel z SIMlockem na jakaś amerykańską sieć. Simlock by zdjęli, jak wcześniej pisałem to może być telefon z CDMA i w Polsce nie działa.
KaeR Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 8 godzin temu, andyopole napisał: Od kilku już lat większość dużych sieci nie zakłada SIMlockow! Zresztą takie zabezpieczenie usunie każdy gimbus. T-Mobile ma simlocka. Przynajmniej w S4 i Note5. Po splaceniu telefonu lub przed podróżą można zdjąć wpisując kod w apke.
RobertNYc Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 10 godzin temu, andyopole napisał: Od kilku już lat większość dużych sieci nie zakłada SIMlockow! Zresztą takie zabezpieczenie usunie każdy gimbus. Gadasz głupoty! Widze ze nie masz orientacji w temacie, a zgrywasz eksperta.
kzielu Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 3 minuty temu, RobertNYc napisał: Gadasz głupoty! Widze ze nie masz orientacji w temacie, a zgrywasz eksperta. Ja nie chce nic mowic, ale powiem ze poki co osoba ktora najczesciej wygaduje glupoty na tym forum (pomijajac przypadkowych trolli) to jestes niestety Ty. Przyklad : http://www.verizon.com/about/consumer-safety/device-unlocking-policy A konkretnie : We do not lock most phones or tablets that are activated with our postpay service, either during or after the term of your service contract or Edge installment sales agreement. We do not lock our 4G LTE devices, and no code is needed to program them for use with another carrier. Wiekszosc planow AT&T / Verizon w tej chwili to juz nie jest "subsidized phone" tylko normalne rozlozenie jest ceny retail na raty - jakkolwiek to ichniejszy marketing nie nazywa.
RobertNYc Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 35 minut temu, kzielu napisał: Ja nie chce nic mowic, ale powiem ze poki co osoba ktora najczesciej wygaduje glupoty na tym forum (pomijajac przypadkowych trolli) to jestes niestety Ty. Przyklad : http://www.verizon.com/about/consumer-safety/device-unlocking-policy A konkretnie : We do not lock most phones or tablets that are activated with our postpay service, either during or after the term of your service contract or Edge installment sales agreement. We do not lock our 4G LTE devices, and no code is needed to program them for use with another carrier. Wiekszosc planow AT&T / Verizon w tej chwili to juz nie jest "subsidized phone" tylko normalne rozlozenie jest ceny retail na raty - jakkolwiek to ichniejszy marketing nie nazywa. Zanim zaczniesz polemikę ze mną-to sie trochę lepiej zorientuj w temacie. Regułą jest ze każdy tel wyższej klasy typu Smartphone -iPhone dla przykładu wzięty na kontrakt ma SIMlocka. I tego typu tel dotyczył mój post.
andyopole Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 Mam juz trzeciego smartphone w Verizon I zaden nie mial SIMlocka, panie ekspercie.
RobertNYc Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 11 minut temu, andyopole napisał: Mam juz trzeciego smartphone w Verizon I zaden nie mial SIMlocka, panie ekspercie. Nie doczytales (jak mniemam) ze mój post dotyczy tel na kontrakt, a nie typu PrePaid lub PostPaid.
andyopole Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 23 minuty temu, RobertNYc napisał: Nie doczytales (jak mniemam) ze mój post dotyczy tel na kontrakt, a nie typu PrePaid lub PostPaid. Pieprzycie kolego. Pomijajac miesieczny epizod po przyjezdzie do USA od zawsze mam telefony na kontrakt. koniec dyskusji, szkoda pradu.
kzielu Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 2 godziny temu, RobertNYc napisał: Zanim zaczniesz polemikę ze mną-to sie trochę lepiej zorientuj w temacie. Regułą jest ze każdy tel wyższej klasy typu Smartphone -iPhone dla przykładu wzięty na kontrakt ma SIMlocka. I tego typu tel dotyczył mój post. No jasne, trzeba uwazac zanim sie zacznie polemike z mistrzem swiata uzywajacym okreslen "typu smartphone".... Bo 4G LTE devices o ktorych pisze Verizon to na pewno takie starocie z klapka sa, AKA fliphone.... Dzieki za dostarczanie rozrywki na tym forum !
Ivortm Napisano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2017 A czy kwestia simlocka nie zależy po prostu od polityki operatora? Mój Samsung Galaxy S7 Edge od amerykańskiego T-Mobile faktycznie ma założony simlock. Nawet mają oficjalną apkę, w której mogłem tymczasowo poprosić o wyłączenie simlocka na 30 dni (skorzystałem jadąc na wakacje do Polski). Dają możliwość zdjęcia na stałe za darmo, ale po spełnieniu warunków, m.in. po pełnym spłaceniu telefonu. Co nie znaczy, że wszyscy operatorzy to praktykują.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.