Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, mam 19 lat (chłopak) i w maju piszę maturę. Rozważałem wylot na 3 miesiące do ciotki (chrzestnej), która mieszka w Filadelfii od ładnych ponad 10 lat i czy to prawda, że mogę nie otrzymać wizy po maturze ponieważ jestem potencjalną osobą, która może wylecieć do Ameryki i nie wrócić? bo już się nie uczę ani nie mam żadnej pracy w Polsce. Od razu mówię, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

8 minut temu, Bartek Mosionek napisał:

Witam, mam 19 lat (chłopak) i w maju piszę maturę. Rozważałem wylot na 3 miesiące do ciotki (chrzestnej), która mieszka w Filadelfii od ładnych ponad 10 lat i czy to prawda, że mogę nie otrzymać wizy po maturze ponieważ jestem potencjalną osobą, która może wylecieć do Ameryki i nie wrócić? bo już się nie uczę ani nie mam żadnej pracy w Polsce. Od razu mówię, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

Prawda.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1 minutę temu, Bartek Mosionek napisał:

a gdybym złożył podanie o wizę póki jeszcze uczęszczam do szkoły (3 miesiące)?

Bez znaczenia.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
20 minut temu, Bartek Mosionek napisał:

a gdybym złożył podanie o wizę póki jeszcze uczęszczam do szkoły (3 miesiące)?

Lepiej było składać wniosek w zeszłym roku (kiedy jeszcze miałeś rok nauki w szkole). Teraz, na Twoim miejscu, poczekałaby rok - zakładając, że zaczniesz studia, albo pójdziesz do pracy. Oczywiście nikt Ci w 100% nie powie, czy wizę dostaniesz, czy nie, ale moim zdaniem, w tym konkretnym momencie, szanse masz małe.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Zuza007 napisał: