Skocz do zawartości

Wiza po maturze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 19 lat (chłopak) i w maju piszę maturę. Rozważałem wylot na 3 miesiące do ciotki (chrzestnej), która mieszka w Filadelfii od ładnych ponad 10 lat i czy to prawda, że mogę nie otrzymać wizy po maturze ponieważ jestem potencjalną osobą, która może wylecieć do Ameryki i nie wrócić? bo już się nie uczę ani nie mam żadnej pracy w Polsce. Od razu mówię, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Bartek Mosionek napisał:

Witam, mam 19 lat (chłopak) i w maju piszę maturę. Rozważałem wylot na 3 miesiące do ciotki (chrzestnej), która mieszka w Filadelfii od ładnych ponad 10 lat i czy to prawda, że mogę nie otrzymać wizy po maturze ponieważ jestem potencjalną osobą, która może wylecieć do Ameryki i nie wrócić? bo już się nie uczę ani nie mam żadnej pracy w Polsce. Od razu mówię, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

Prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Bartek Mosionek napisał:

a gdybym złożył podanie o wizę póki jeszcze uczęszczam do szkoły (3 miesiące)?

Lepiej było składać wniosek w zeszłym roku (kiedy jeszcze miałeś rok nauki w szkole). Teraz, na Twoim miejscu, poczekałaby rok - zakładając, że zaczniesz studia, albo pójdziesz do pracy. Oczywiście nikt Ci w 100% nie powie, czy wizę dostaniesz, czy nie, ale moim zdaniem, w tym konkretnym momencie, szanse masz małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zuza007 napisał:

Lepiej było składać wniosek w zeszłym roku (kiedy jeszcze miałeś rok nauki w szkole). Teraz, na Twoim miejscu, poczekałaby rok - zakładając, że zaczniesz studia, albo pójdziesz do pracy. Oczywiście nikt Ci w 100% nie powie, czy wizę dostaniesz, czy nie, ale moim zdaniem, w tym konkretnym momencie, szanse masz małe.

oczywiście jest mowa o wizie turystycznej, nawet gdybym dostał zaproszenie od ciotki to nic nie da?