Jackie Napisano 24 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2019 No więc bilety kupione, lecimy Royal Jordanian! rzecze1 ja koniec końców postawiłam na jeden b. długi lot gdzie mogę się położyć, i jeden b. krótki gdzie wisi i powiewa mi komfort. Oraz półtorej godziny na przesiadkę. Trochę szkoda że z powrotem wylatujemy tak wcześnie, tu zdecydowanie lepszy byłby LOT, ale wszystkiego naraz mieć nie można.
kzielu Napisano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2019 13 godzin temu, andyopole napisał: Często mają dwa fotele zamiast trzech. ???? Zadna linia ktora lecialem w Europie (a AF / KLM dobrze ponad 300 setki razy) nie miala dwoch siedzen z przodu. LO/LH/AZ/BA i hgw kto jeszcze - tak samo.
andyopole Napisano 2 Maja 2019 Zgłoś Napisano 2 Maja 2019 Dnia 24.04.2019 o 04:12, kzielu napisał: ???? Zadna linia ktora lecialem w Europie (a AF / KLM dobrze ponad 300 setki razy) nie miala dwoch siedzen z przodu. LO/LH/AZ/BA i hgw kto jeszcze - tak samo. Lecialem KLM na trasie Berlin - Amsterdam w klasie biznes. Nie, nie zaplacilem ekstra tylko tak sprzedali bilety bo chetnych na te miejsca "biznesmenow" zabraklo. Tam byly dwa fotele ale, raz ze to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie a I tych samolotow tez juz chyba w sluzbie nie ma. To byl jakis Focke Wulf czy Fokker. Napewno nie Messerschmitt. Az taki stary nie jestem.
kzielu Napisano 2 Maja 2019 Zgłoś Napisano 2 Maja 2019 4 minuty temu, andyopole napisał: Lecialem KLM na trasie Berlin - Amsterdam w klasie biznes. Nie, nie zaplacilem ekstra tylko tak sprzedali bilety bo chetnych na te miejsca "biznesmenow" zabraklo. Tam byly dwa fotele ale, raz ze to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie a I tych samolotow tez juz chyba w sluzbie nie ma. To byl jakis Focke Wulf czy Fokker. Napewno nie Messerschmitt. Az taki stary nie jestem. Fokker F80 albo F100 (F50 byl turboprop) - ma wezszy kadlub niz 737 (a dokladnie - o mniejszej srednicy). Powinienem dodac powyzej - zadna linia na 737.
andyopole Napisano 2 Maja 2019 Zgłoś Napisano 2 Maja 2019 5 minut temu, kzielu napisał: Fokker F80 albo F100 (F50 byl turboprop) - ma wezszy kadlub niz 737 (a dokladnie - o mniejszej srednicy). Powinienem dodac powyzej - zadna linia na 737. Wydaje mi sie ze i w jakims 737 (320?) tez widzialem ale glowy nie dam. Jedna mam tylko. Narazie latania zadnego w planie nie mam wiec sledztwo pozostaje zawieszone.
rzecze1 Napisano 2 Maja 2019 Zgłoś Napisano 2 Maja 2019 3 godziny temu, andyopole napisał: (...) to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie (...) To by się zgadzało Bo od dłuzszego czasu znakomita większosc linii europejskich ma w biznes klasie takie same siedzenia jak w economy. Jedynymi wyjątkami (jesli potrakturemy je jako europejskie) są Turkish Airlines i Aeroflot. Air Serbia i rumuński TAROM tez oferowały do niedawna prawdziwą biznes, ale wiem, ze kilka lat temu rozpoczęły "refurbishment" floty i jeśli jakiś stary doby samolot się ostał, to nie na długo.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.