Skocz do zawartości

LOT Boeing 737-800 (738) klasa biznes


Jackie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No więc bilety kupione, lecimy Royal Jordanian! rzecze1 ja koniec końców postawiłam na jeden b. długi lot gdzie mogę się położyć, i jeden b. krótki gdzie wisi i powiewa mi komfort. Oraz półtorej godziny na przesiadkę. Trochę szkoda że z powrotem wylatujemy tak wcześnie, tu zdecydowanie lepszy byłby LOT, ale wszystkiego naraz mieć nie można.

 

Napisano
13 godzin temu, andyopole napisał:

Często mają dwa fotele zamiast trzech.

???? Zadna linia ktora lecialem w Europie (a AF / KLM dobrze ponad 300 setki razy) nie miala dwoch siedzen z przodu. LO/LH/AZ/BA i hgw kto jeszcze - tak samo.

  • 2 tygodnie później...
Napisano
Dnia ‎24‎.‎04‎.‎2019 o 04:12, kzielu napisał:

???? Zadna linia ktora lecialem w Europie (a AF / KLM dobrze ponad 300 setki razy) nie miala dwoch siedzen z przodu. LO/LH/AZ/BA i hgw kto jeszcze - tak samo.

Lecialem KLM na trasie Berlin -  Amsterdam w klasie biznes. Nie, nie zaplacilem ekstra tylko tak sprzedali bilety bo chetnych na te miejsca "biznesmenow" zabraklo. Tam byly dwa fotele ale, raz ze to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie a I tych samolotow tez juz chyba w sluzbie nie ma. To byl jakis Focke Wulf czy Fokker. :D Napewno nie Messerschmitt. :( Az taki stary nie jestem.

Napisano
4 minuty temu, andyopole napisał:

Lecialem KLM na trasie Berlin -  Amsterdam w klasie biznes. Nie, nie zaplacilem ekstra tylko tak sprzedali bilety bo chetnych na te miejsca "biznesmenow" zabraklo. Tam byly dwa fotele ale, raz ze to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie a I tych samolotow tez juz chyba w sluzbie nie ma. To byl jakis Focke Wulf czy Fokker. :D Napewno nie Messerschmitt. :( Az taki stary nie jestem.

Fokker F80 albo F100 (F50 byl turboprop) - ma wezszy kadlub niz 737 (a dokladnie - o mniejszej srednicy). Powinienem dodac powyzej - zadna linia na 737.

Napisano
5 minut temu, kzielu napisał:

Fokker F80 albo F100 (F50 byl turboprop) - ma wezszy kadlub niz 737 (a dokladnie - o mniejszej srednicy). Powinienem dodac powyzej - zadna linia na 737.

Wydaje mi sie ze i w jakims 737 (320?) tez widzialem ale glowy nie dam. Jedna mam tylko. Narazie latania zadnego w planie nie mam wiec sledztwo pozostaje zawieszone. ;)

Napisano
3 godziny temu, andyopole napisał:

(...) to bylo w latach kiedy wiekszosci forumowiczow nie bylo jeszcze na swiecie (...)

To by się zgadzało :)

Bo od dłuzszego czasu znakomita większosc linii europejskich ma w biznes klasie takie same siedzenia jak w economy. Jedynymi wyjątkami (jesli potrakturemy je jako europejskie) są Turkish Airlines i Aeroflot.

Air Serbia i rumuński TAROM tez oferowały do niedawna prawdziwą biznes, ale wiem, ze kilka lat temu rozpoczęły "refurbishment" floty i jeśli jakiś stary doby samolot się ostał, to nie na długo.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...