Jackie Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzielu Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 8 minut temu, Jackie napisał: Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji. O ile dobrze kojarze to biznes ma tylko wiekszy seat pitch i puste miejsce w srodku - poza tym sa to te same siedzienia co w Economy. Seatguru pisze ze to sa recliner seats ale patrzac na mape to szczerze w to watpie. Miejsce na nogi bedziesz mial, ale rozlozenia fotela bym nie oczekiwal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpear Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 W lot 737 klasa biznes ma identyczne fotele jak economy z identycznym miejscem na nogi. Biznes od economy oddziela firanka którą w miarę tego ile sprzedali biznesu przesuwają bardziej do tyłu lub przodu. Gwarantują jedynie że środkowe siedzenie będzie puste. Serwis na pokładzie będzie lepszy i dadzą Tobie gazetę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpear Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 A propos rozważyłbym linie amerykańskie i przesiadkę w NY lub DC. Wówczas z NY do TLV lecisz wide body plane. UNITED ma takie połączenie np Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackie Posted April 23, 2019 Author Report Share Posted April 23, 2019 Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? Mój mąż United nie poleci choćby za darmo było, parę lat temu miał awanturę z tą linią i teraz ją nienawidzi Mamy kupę punktów Delty ale cena za lot CHI-JKF-TLV jest astronomiczna (ponad 20K dla dwóch osób). Koniec końców zdecydyjemy się chyba na Royal Jordanian. Lot ORD-AMM trwa 12.5 godzin, mogę się na płask położyć i przespać całą noc. Lot z Ammanu do Tel Avivu to tylko 45 min, mogę nawet na stojąco odbyć podróż Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzielu Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 58 minut temu, Jackie napisał: Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? To standard w europejskich liniach. AF / KL wyglada dokladnie tak samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpear Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 Dobry pomysł z tym Jordanian IMO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andyopole Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 17 minut temu, kzielu napisał: To standard w europejskich liniach. AF / KL wyglada dokladnie tak samo. Często mają dwa fotele zamiast trzech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzecze1 Posted April 24, 2019 Report Share Posted April 24, 2019 6 godzin temu, Jackie napisał: Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji. Tak jak inni juz napisali, większosc linii europejskich w business ma na "krótkich" trasach takie same siedzenia jak w economy. Wyjątkiem na trasie do TLV jest British Airways które uzywa widebodies z lie flat, nie wiem czy ich braliście pod uwagę? Przesiadka w Londynie, całosc 14 godzin i jesteście w Izraelu. Jeśli zaś cena miałaby grac jakąś rolę, to oddzielny shuttle na JFK i potem 14:15 do Moskwy, tam 2 godziny, i na 13:00 w Tel Avivie, $2800 dolarów od osoby all year round, całosc na 777 lie flat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackie Posted April 24, 2019 Author Report Share Posted April 24, 2019 Dobrze wiedzieć o tych europejskich biznes siedzeniach! Jedyny raz leciałam biznes klasą europejskimi liniami, było to Icelandair. Tzw. Saga class - absolutnie nie polecam, strata pieniędzy: fotele są ciut wygodniejsze (przynajmniej tak wyglądały) ale to by było na tyle, reclining symboliczny, miejsca na nogi tyle samo co w klasie ekonomicznej. Wprawdzie jest to sporo miejsca tak czy owak bo Icelandair na tym nie skąpi. Ale suma sumarum wsio przypomina bardziej "premium economy" niż "biznes." Człowiek rozpieszczony Deltą Żeby tylko międzynarodowe loty mieli tańsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.