Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 1,2 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

ale ja nie mam tego begin entry czy cos z moim kompem jest nie tak aha i mam ukonczona szkole srednia z dyplomem technika co musze zaznaczyc w formularzu co robic jesli to begin entry sie nie pojawi???

czy korzystasz z przegladarki internet explorer 6 lub 7 bo wlasnie w nich mozna otworzyc aplikacje?

This Web site only supports Internet Explorer 6 and Internet Explorer 7

czy korzystasz z przegladarki internet explorer 6 lub 7 bo wlasnie w nich mozna otworzyc aplikacje?

This Web site only supports Internet Explorer 6 and Internet Explorer 7

Jesli nie pojawi sie Begin Entry to nie wypełnisz aplikacji.

A jest tam przecież jak byk "Begin Entry" :)

<a name="top">ur State Department Web site for the 2013 Diversity Visa program (DV-2013) is now open. The entry submission period for DV-2013 is from 12:00PM EDT (GMT -4) on October 4, 2011 to 12:00PM EST (GMT -5) on November 5, 2011. The entry form will only be available for submission during this period and this period only. Entries will NOT be accepted through the U.S. Postal Service.

Entry Instructions

Please read the DV-2013 Entry Instructions carefully. Entrants may be disqualified for not completing the entry form correctly or by submitting more than one entry. Use the link below to view the instructions.

Photo Validator

Before beginning the entry process, you can verify that your picture(s) comply with all requirements by clicking the link below.

Entry Form

The entry form is prepared in two parts, one for the primary Entrant and one for derivatives (if any). Each part must be completed correctly and completely before going to the next part. After all parts are completed, the entry will be submitted to the DV-2013 Processing Center. Click the link below to begin the entry process.

czy to jest to mam obawy bo jak wchodze w to begin entry to jest expires 05/31/2012 czy wy tez tak mieliscie???help me

a ja mam pytanie dotyczące confirmation number, spisałam go dodatkowo zrobiłam print screen, gdyby kartka się zagubiła. Po wszystkim chciałam się zalogować uzywajac wlasnie tego numeru i wyskakuje mi wiadomosc o nieprawidlowym numerze. Sprawdzalam kilka razy i dobrze wpisuje tylko teraz sie zastanawiam czy przypadkiem numer ten nie będzie aktywny dopiero po 1 maja 2012??

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...